Фізичний розвиток дошкільника – важлива складова гармонійного розвитку людини. Дошкільні навчальні заклади міста постійно працюють над формуванням у дитини основних фізичних якостей, рухових умінь, культурно - гігієнічних, оздоровчих навичок, навичок безпечної життєдіяльності. Здійсненню завдань фізичного розвитку сприяє створення в дошкільному навчальному закладі розвивального фізкультурно - оздоровчого середовища, забезпечення оптимальної рухової активності дитини, організація різних видів і форм роботи з фізичного виховання.
Обговорити ці питання інструктори з фізичного виховання зібралися на черговому засіданні школи педагогічної майстерності, яке відбулося 16.12.2014 р. на базі ДНЗ №10 «Веселка» (завідувач Левченко Н.Г., вихователь - методист Усач Т.В.). Інструктор з фізичного виховання, молодий спеціаліст Федорцова А.В. презентувала фізкультурно - розвиваюче середовище, створене в ДНЗ №10 «Веселка» для здійснення організованої та самостійної фізкультурно - оздоровчої діяльності дошкільників. Це і прекрасно оснащена спортивна зала, фізкультурні куточки в групах, спортивний майданчик на подвір’ї дитячого садка, різноманітне стандартне і нестандартне фізкультурне обладнання та інвентар. Багатогранність та різноманітність фізкультурно-оздоровчої роботи, яка проводиться в дитячому садку, Анна Володимирівна розкрила через відеопрезентацією різних видів і форм роботи з фізичного виховання дошкільників. Присутні познайомилися з роботою інструктора з фізичного виховання, переглянувши сюжетно - ігрове заняття «Подорож у космос» у різновіковій групі для дітей із ЗПР. Під час обговорення керівник школи педмайстерності Вороніна Н.В. запропонувала присутнім зразки різних видів планування, ведення іншої ділової документації. Насамкінець, всі учасники засідання відмітили важливість роботи школи педмайстерності для збагачення та передачі свого досвіду, підвищення професійної майстерності, активної творчої діяльності, пропаганди здорового способу життя.