Проблема «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості в умовах Нової української школи»
Серпень 2019 року
Організаційно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу
1. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України щодо організаційно-методичного забезпечення нового 2019 – 2020 н. р. (Погибко Н. І., методист МК).
2. Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів географії та економіки за 2018 – 2019 н. р. (Логащук Т. І., голова м/о).
3. Ознайомлення та затвердження плану роботи на 2019 – 2020 н. р. (Логащук Т. І., голова м/о).
4. Календарне планування з географії в 11 класі (Логащук Т. І., голова м/о).
Жовтень 2019 року
Упровадження сучасних технологій навчання
1. Шляхи формування основних компетентностей при вивченні географії на основі формування навичок самостійної науково-пошукової роботи (Кірічук Ю. П., учитель СШ № 5).
2. Використання практичних елементів на уроках географії (Карабут О. В., учитель гімназії ім. Т. Г. Шевченка).
3. Ігрові елементи на уроках географії, як метод підвищення результативності навчання (Білоцерківець Н. В., учитель ЗОШ № 7).
4. Обговорення підготовки до ІІ та ІІІ етапів олімпіади з географії та економіки (учителі географії та економіки).
Січень 2020 року
Використання комп’ютерних технологій на уроках географії та економіки
1. Додатки Google Play Market (Трибушна Г. Б., учитель ЗОШ № 3).
2. Використання сервісів Google в роботі сучасного вчителя (Легка З. В., учитель ЗОШ № 7).
3. За натхненням до Качанівки. Представлення авторської роботи Всеукраїнської краєзнавчої експедиції «Моя Батьківщина – Україна» (Кареліна О. А., учитель ЗОШ № 9 ім. І. А. Зубковського).
4. Обговорення підсумків ІІ етапу олімпіади з географії та економіки (учителі географії та економіки).
Березень 2020 року
Позакласна діяльність учителів географії та економіки
1. QR-код у позакласній діяльності вчителів (Кулик О. В., учитель НВК (ДНЗ-ЗНЗ) «Гелікон»).
2. Краєзнавство в шкільному курсі географії та позакласній роботі (Логащук Т. І., голова м/о).
3. Обговорення підсумків ІІІ етапу олімпіади з географії та економіки (учителі географії та економіки).
Травень 2020 року
Робота з обдарованими дітьми
1. Участь дітей у МАН (учителі географії та економіки).
2. Участь дітей у новітніх освітніх проектах (учителі географії та економіки).
3. Участь дітей у географічних та економічних конкурсах (учителі географії та економіки).
4. Обмін досвідом учителів, що пройшли курсову перепідготовку (учителі географії та економіки).
Проблема «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості в умовах Нової української школи»
Серпень 2019 року
«Організаційно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу»
1. Аналіз роботи м/о вчителів біології та основ здоров’я за 2019 – 2020 н. р. (Марченко С. В., голова м/о).
2. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України щодо організаційно-методичного забезпечення нового 2019 – 2020 н. р. (Погибко Н. І., методист МК).
3. Затвердження плану роботи м/о вчителів біології, екології та основ здоров’я на 2019 – 2020 н. р. (Марченко С. В., голова м/о).
Жовтень 2019 року
1. Майстер-клас «Використання сервісів Google у роботі сучасного вчителя» (Легка З. В., вчитель біології ЗОШ № 7).
2. Із досвіду роботи – презентація творчих надбань «Технології особистісно-орієнтовного навчання біології» (Ніколаєнко Ю. В., вчитель біології ЗОШ № 9 ім. І. А. Зубковського).
3. Формування ключових компетентностей на уроках біології (Дюдюк Л. І., вчитель біології НВК (ДНЗ-ЗНЗ) «Гелікон»).
Січень 2020 року
Прес-конференція «Інтеграція самоосвітньої діяльності вчителя і учня»
1. STEM-технології в освіті (Мирошниченко В. А., вчитель біології ЗОШ № 1 ім. Панаса Мирного).
2. Використання на уроках біології інформаційно-комунікаційних технологій у поєднанні з інтерактивними методами навчання (Іпатова І. І, вчитель біології СШ № 5).
3. Тренінгове заняття «Особисте зростання вчителя» (Марченко С. В., голова м/о).
Березень 2020 року
Панорама методичних ідей «Зміни в сьогоденні»
1. Екологічне виховання школярів (Якименко Н. О., вчитель біології ЗОШ № 9 ім. І. А. Зубковського).
2. Як організувати свято науки в школі (Марченко С. В., голова м/о).
3. Дудлінг як ефективний засіб розвитку креативності учня (Коморна В. В., вчитель основ здоров’я ЗОШ № 3).
4. Методичні рекомендації щодо закінчення 2019 – 2020 н. р. (Погибко Н. І., методист МК).
5. Аналіз роботи м/о за 2019 – 2020 н. р. та вироблення завдань на 2020 – 2021 н. р. (Марченко С. В., голова м/о, вчителі ЗЗСО).
Проблема «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості в умовах Нової української школи»
Серпень 2019 року
1. Аналіз роботи м/о вчителів хімії м. Миргород за 2018 – 2019 н. р. (Носова А. А., голова м/о).
2. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України щодо організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у 2019 – 2020 н. р. (Погибко Н. І.,
методист МК).
3. Затвердження плану роботи на наступний 2019 – 2020 н. р. (Носова А. А., голова м/о).
4. Опрацювання інструкцій щодо заповнення сторінок класного журналу (вчителі хімії).
5. Обговорення оновленої програми з хімії в 11 класі (вчителі хімії).
Жовтень 2019 року
1. Робота з обдарованими дітьми (Дем’яненко Н. А., учитель хімії СШ № 5).
2. Ознайомлення з Положенням про Всеукраїнські учнівські олімпіади (Погибко Н. І., методист МК).
3. Формування ключових компетентностей на урокаххімії (Дюдюк Л. І., учитель хімії НВК (ДНЗ-ЗНЗ) «Гелікон»).
4. Проблемне навчання на уроках хімії (Кукелко Т. М., учитель хімії СШ № 5).
Січень 2020 року
1. Аналіз результативності участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін, конкурсах (Погибко Н. І., методист МК).
2. Дидактичні ігри на уроках хімії (Білик О. І., учитель хімії гімназії ім. Т. Г. Шевченка).
3. Ігрові елементи на уроках хімії як метод підвищення результативності навчання (Білоцерківець Н. В., учитель хімії та географії ЗОШ № 7).
Квітень 2020 року
1. Аналіз виконання навчальних програм у 2018 – 2019 н. р. (Носова А. А., голова м/о).
2. Обговорення питань щодо організації допомоги випускникам при підготовці до ЗНО (вчителі хімії).
3. Про підсумки ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін (Погибко Н. І., методист МК).
4. Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо планування роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік (Погибко Н. І., методист МК).
1. Методичні рекомендації МОН України щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу в 2019 – 2020 н. р. (Силко В. П., методист МК).
2. Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів предметів художньо-естетичного циклу за 2018 – 2019 н. р. та затвердження плану роботи на новий 2019 – 2020 н. р. (Силко В. П., методист МК).
3. Майстер-клас «Технології зентанг і зендудлінг – ефективний засіб розвитку креативності учнів» (Силко В. П., методист МК).
Жовтень 2019 року
1. Формування громадянської компетентності учнів на уроках освітньої галузі «Мистецтво». Круглий стіл (учителі предметів художньо-естетичного циклу: Дрімайло Н. М., Коморна В. В., Манофа Ю. В, Сахацька Т. І., Василова Н. П.).
2. Квест «Ми роду козацького діти» (Москаленко Я. В., ЗОШ № 1 ім. Панаса Мирного).
Січень 2020 року
1. Розвиток креативного потенціалу учнів на уроках мистецьких дисциплін (Магденко Л. Є., вчитель ЗОШ № 3).
2. Майстер-клас «Крапковий малюнок. Пуанталізм» (Ксьонз О. М., вчитель ЗОШ № 7).
Квітень 2020 року
1. Новини фахових інтернет-ресурсів із питання художньо-естетичного розвитку школярів (Коморна В. В., ЗОШ № 3).
2. Презентація «Феномен Полтавщини. Раїса Кириченко» (Данілевська Л. Є., ЗОШ № 9 ім. І. А. Зубковського).
3. Майстер-клас «Монотипія» (Святаш О. Г., СШ № 5).
4. Про підсумки роботи методичного об’єднання за навчальний рік та планування роботи на наступний (Дрімайло Н. М., голова м/о).
1. Методичний лист МОН України «Про вивчення фізичної культури та предмета «Захист Вітчизни» у 2019 – 2020 н. р. (Силко В. П., методист МК).
2. Аналіз роботи м/о за минулий 2018 – 2019 н. р. та затвердження плану роботи м/о на 2019 – 2020 н. р. (Мовчан Л. В., голова м/о).
3. Підсумки проведення міської Спартакіади школярів 2018 – 2019 н. р. Про проведення міського етапу обласної Спартакіади школярів у 2019 – 2020 н. р. (Мовчан Л. В.,
голова м/о, Сташук А. Р., провідний спеціаліст відділу освіти).
Січень 2020 року
1. Формування соціальної та громадянської компетентностей на уроках предмету «Захист Вітчизни» (Рябко П. В., вчитель предмета «Захист Вітчизни» ЗОШ № 9 ім. І. А. Зубковського).
2. Підготовка та проведення військово-патріотичних заходів, виховних заходів до Дня захисника України, Дня українського козацтва, Дня збройних сил України. Презентація досвіду роботи (Гутнік Р. О., вчитель предмета «Захист Вітчизни» гімназії ім. Т. Г. Шевченка).
3. Використання інформаційних технологій у фізкультурно-оздоровчій роботі (Миколаєнко О. В., вчитель фізичної культури ЗОШ № 3).
Березень 2020 року
1. Інновації як фактор підвищення ефективності фізкультурно-оздоровчої роботи вчителя. Презентація (Кобзуненко Т. М., вчитель ЗОШ № 1 ім. Панаса Мирного).
2. Діяльність учителя фізичної культури з формування здоров’язбережувальної компетентності учнів на уроках фізичної культури (Манофа О. Ю., вчитель фізичної культури гімназії ім. Т. Г. Шевченка).
3. Перегляд відкритого уроку з фізичної культури, з предмету «Захист Вітчизни» (Манофа О. Ю., вчитель фізичної культури гімназії ім. Т. Г. Шевченка, Гутнік Р. О., вчитель гімназії ім. Т. Г. Шевченка).
1. Ознайомлення з інструктивно-методичним листом МОН України «Про вивчення трудового навчання та креслення в 2019 – 2020 н. р.» (Силко В. П., методист МК).
2. Обговорення, уточнення та затвердження плану роботи м/о на 2019 – 2020 н. р. (Черкащенко О. О., голова м/о).
3. Заняття-тренінг «Онлайн-сервіси для створення тестів» (Черкащенко О. О., голова м/о).
Жовтень 2019 року
1. Обговорення питань організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання і технологій (Силко В. П., методист МК).
Січень 2020 року
1. Про проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з технічної праці та аналіз її результатів (Силко В. П., методист МК).
2. Педагогічна сутність проблеми формування і розвитку загальнотрудових умінь і навичок в учнів 8-11 класів при вивченні профілю «Деревообробка». Майстер-клас «Випилювання лобзиком» (Костенко С. О., вчитель ЗОШ № 1 ім. Панаса Мирного).
Березень 2020 року
1. Розвиток креативності та загальнотрудових умінь і навичок у проектній діяльності учнів (Харитоненко С. В., вчитель СШ № 5).
2. Майстер-клас «Виготовлення підставки під гарячий посуд» (Ладошко В. Г., вчитель гімназії ім. Т. Г. Шевченка).
3. Аналіз роботи м/о за навчальний рік. Обговорення пропозицій щодо плану роботи м/о на 2020 – 2021 н. р. (Черкащенко О. О., голова м/о).
1. Ознайомлення з інструктивно-методичним листом МОН України «Про вивчення трудового навчання та креслення у 2019 – 2020 н. р.» (Силко В. П., методист МК).
2. Аналіз роботи м/о вчителів трудового навчання за минулий рік та ознайомлення з планом роботи на 2019 – 2020 н. р. (Силко В. П., методист МК).
3. Методика проведення лабораторно-практичних робіт на заняттях з трудового навчання (Ксьонз С. В., керівник м/о).
Жовтень 2019 року
1. Аналіз проведення I етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання та підготовка до II етапу. Визначення та обговорення практичного туру олімпіади із урахуванням методичних рекомендацій ПОІППО (Ксьонз С. В., голова м/о, Силко В. П., методист МК).
Січень 2020 року
1. Аналіз проведення II етапу та підготовка до III етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання (Силко В. П., методист МК).
2. Розвиток креативності як спосіб формування компетентної особистості в трудовому навчанні учнів (Солонцова Л. Л., вчитель гімназії ім. Т. Г. Шевченка).
1. Методика створення та проведення навчальних квестів. Квест «Спритні та вмілі» (Коморна В. В., вчитель ЗОШ № 3).
2. Новинки педагогічної преси, методичної літератури (члени методичного об’єднання: Ранюк Л. А., Комарницька Н. М., Глушко Л. В.).
3. Аналіз роботи м/о вчителів трудового навчання та обговорення перспективного плану роботи на 2020 – 2021 н. р. Визначення проблеми, над якою працюватиме м/о (Силко В. П., методист МК, Ксьонз С. В., голова м/о).