У період, коли освіта України набуває кардинальних змін, виникає необхідність в оновленні методів та прийомів навчання, в залученні інноваційних методик процесу формування в учнів предметних і життєвих компетентностей. Сучасному суспільству потрібні громадяни, які здатні приймати нестандартні рішення, тобто підходити до вирішення тієї чи іншої проблеми, самоконтролювати та самооцінювати результати своєї діяльності.
Основним завданням учителя на нинішньому етапі розвитку нашого суспільства є забезпечення виходу кожного учня на рівень базової освіти та встановлення розвитку пізнавальної і творчої активності, формування не тільки предметних компетентностей учнів, а й самоосвітніх. Тому всі аспекти навчання були спрямовані на розвиток творчої особистості, розкриття обдарованості кожної дитини.
Протягом 2018-2019 н.р. методичне об’єднання вчителів хімії працювало над проблемою «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості в умовах Нової української школи».
Робота була скерована на реалізацію державної освітньої політики, визначеної законодавством про освіту, оновленими навчальними програмами, планами та іншими нормативно-правовими документами, спрямованими на інноваційний розвиток і поліпшення якості освіти.
Міське методичне об’єднання учителів хімії налічує 8педагогів.
У 2018/2019 навчальному році методичне об’єднання вчителів географії, економіки та фінансової грамотності працювало над проблемою «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості в умовах Нової української школи». Методична робота здійснювалася відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту».
Сучасна освіта перебуває в постійному оновленні, а тому вимагає від учителя новаторських ідей, передових підходів у викладанні предмета. Важлива роль у фаховому зростанні педагога, безперечно, належить організації методичної роботи в школі. Саме від цілісної системи взаємопов’язаних заходів, які ґрунтуються на досягненнях психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду, залежить рівень підвищення фахової майстерності та розвиток творчого потенціалу кожного педагога зокрема і всього педагогічного колективу. І як наслідок – підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Протягом 2018-2019 н.р. методичне об’єднання вчителів початкових класів працювало над проблемою «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості в умовах Нової української школи». Робота була спрямована на впровадження ідеї Нової української школи, на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителів, застосування в інноваційному навчанні інтерактивних технологій, створення умов для формування ключових компетентностей учнів.
До початку навчального року були створені належні умови для функціонування 1 класу. Закуплено сучасні меблі, оснащення, методичний та дидактичний матеріал. Організовано 8 навчальних осередків:
навчально-пізнавальної діяльності (з партами/столами)
змінні тематичні осередки (дошки/фліп-чарти/стенди для діаграм з ключовими ідеями);
гри (настільні ігри, інвентар для рухливих ігор);
художньо-творчої діяльності (полички для зберігання приладдя та стенд для змінної виставки дитячих робіт);
куточок живої природи для проведення дослідів (пророщування зерна, спостереження та догляд за рослинами, акваріум);
відпочинку (з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками з м’яким покриттям);
дитяча класна бібліотечка;
осередок вчителя (стіл, стілець, комп’ютер, полиці/ящики, шафи для зберігання дидактичного матеріалу тощо).
Відповідно до закону України «Про загальну середню освіту» та Положення про методичні об’єднання міське методичне об’єднання вчителів іноземних мов проводить свою діяльність з метою координації творчого потенціалу вчителів для вирішення актуальних проблем методики викладання навчальних предметів (англійської та німецької мов).
У 2018/2019 навчальному році методичне об’єднання (далі – МО) працювало над проблемою «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості в умовах сучасного навчального закладу», а також займалося вирішенням наступних завдань:
упровадження нових державних освітніх стандартів, навчальних програм, підручників;
упровадження в освітній простір нових педагогічних технологій, методик, форм навчання;
продовження роботи з обдарованими дітьми, стимулюючи їх до участі в предметних олімпіадах та інших конкурсах;
залучення учнів до дослідницької роботи в МАН;
підвищення ефективності уроків, застосовуючи інноваційні технології;
сприяння розвитку творчості вчителів і учнів шляхом участі у всеукраїнських та міжнародних проектах, програмах, виставках.
Протягом 2018-2019 навчального року робота методоб’єднання вчителів історії та правознавства була задовільною.
Педагоги Миргорода добросовісно підійшли до вирішення основного завдання – якісної підготовки 11-класників до ЗНО з історії України. Підтвердженням цього є досить висока якість знань з предмета, високі бали ДПА і ЗНО, велика кількість учнів, які вступили до вишів де був необхідним сертифікат якості знань з історії та їх подальше успішне навчання.
На засіданнях МО розглядалися питання особливості структури текстів, формування тестових завдань, рекомендації на допомогу учням щодо тактики виконання тестів Алгоритм виконання тестів з історії України).
Робота учителів-словесників у 2018- 2019 н .р. була спрямована на підготовку учнів до проведення технологій зовнішнього оцінювання навчальних досягнень з української мови і регулювалася наказами МОН України №701 від 13.10.2006 р. «Про організаційні заходи щодо проведення у 2007 р. зовнішнього оцінювання та моніторингу якості освіти випускників в ЗНЗ», №1171 від 25.12.07 р. «Про зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів у 2019 н. р.»
«Захист Вітчизни» (керівник Мовчан Л.В.) у 2018- 2019 н.р. працювало над проблемою «Формування здоров’язбережувальної компетентності, морально-етичного та національно-патріотичного виховання школярів засобами фізичного виховання».