Sunday, 22.12.2024, 04:10
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Статистика

Total online: 6
Guests: 6
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » географії, економіки та фінансової грамотності

У категорії матеріалів: 63
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 6 7 »

Сортувати по: Date · Name · Rating · Comments · Views
географії, економіки та фінансової грамотності | Views: 204 | Added by: Nata | Date: 30.08.2021 | Comments (0)

Методичне об’єднання вчителів географії, економіки та фінансової грамотності

1. Рекомендуємо вчителям географії проаналізувати календарнотематичні плани та внести відповідні корективи до них. Визначити шляхи інтенсифікації освітнього процесу з географії. Це можна зробити шляхом об’єднання навчальних тем, оглядового або самостійного вивчення навчального матеріалу. При цьому вчитель повинен врахувати специфіку тем. Зауважимо, що всі практичні роботи, визначені навчальними програмами, мають бути виконані.
2. Рекомендуємо використовувати Інтернет-ресурси, на яких можна знайти матеріали для організації дистанційного навчання географії. Наприклад: Географіка. Географічний портал (http://geografica.net.ua/publ/galuzi_geografiji/metodika_vikladannja_geografiji/35)

 На Урок – Інтернет на користь: онлайн-ресурси для вивчення географії
(https://naurok.com.ua/post/internet-na-korist-onlayn-resursi-dlya-vivchennyageografi),

відеоуроки для навчання і розвитку школярів (https://edpro.ua/blog/videouroky-dlja-navchannja-ta-rozvytku-shkoljariv), 

Prometheus (https://prometheus.org.ua/),

EdEra (https://www.ed-era.com/),

BeSmart (https://besmart.study/),

Classtime (https://www.classtime.com/uk/), 

Освіторія (https://osvitoria.media/).
3. Якщо технічні можливості дозволяють рекомендуємо проводити оцінювання навчальних досягнень учнів та здійснювати підготовку учнів 11 класу до ЗНО, використовуючи такі Інтернет-ресурси:

Тренувальні тести ЗНО з усіх предметів (https://www.iznotest.info/)

Тесторіум (https://www.testorium.net/), 

Майстер-Тест (http://master-test.net/),

Комп’ютерне тестування знань MyTestXPro (http://mytest.klyaksa.net/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0),

Online Test Pad (https://onlinetestpad.com/ua), 

ЗНО-онлайн (https://zno.osvita.ua/) та інші.
4. Із метою розвитку професійних компетентностей рекомендуємо вчителям географії скористатися такими електронними ресурсами:
1) Навчання географії: Понятійно-термінологічний словник / В. М. Самойленко, Я. Б. Олійник, Л. П. Вішнікіна, І. О. Дуброва. – К. : Ніка-Центр, 2015. – 352 с. – Електронний ресурс / Спосіб доступу: www.geo.univ.kiev.ua/images/samojlenko.pdf ;
2) Дидактика географії: монографія (електронна версія) / В. М. Самойленко, О. М. Топузов, Л. П. Вішнікіна, І. О. Діброва. – К.: Ніка-Центр, 2013. – CD (40 Мб), ISBN 978-966-521-619-3. – 570 с. / Спосіб доступу: http://www.geo.univ.kiev.ua/images/doc_file/navch_lit/Samojlenko_dydaktyka.pdf

Лариса Шкоденко, методист відділу природничоматематичних дисциплін та технологій ПОІППО
 


Проблема «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості в умовах Нової української школи»

Серпень 2019 року

Організаційно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу

1. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України щодо організаційно-методичного забезпечення нового 2019 – 2020 н. р. (Погибко Н. І., методист МК).

2. Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів географії та економіки за 2018 – 2019 н. р. (Логащук Т. І., голова м/о).

3. Ознайомлення та затвердження плану роботи на 2019 – 2020 н. р. (Логащук Т. І., голова м/о).

4. Календарне планування з географії в 11 класі (Логащук Т. І., голова м/о).

Жовтень 2019 року

Упровадження сучасних технологій навчання

1. Шляхи формування основних компетентностей при вивченні географії на основі формування навичок самостійної науково-пошукової роботи (Кірічук Ю. П., учитель СШ № 5).

2. Використання практичних елементів на уроках географії (Карабут О. В., учитель гімназії ім. Т. Г. Шевченка).

3. Ігрові елементи на уроках географії, як метод підвищення результативності навчання (Білоцерківець Н. В., учитель ЗОШ № 7).

4. Обговорення підготовки до ІІ та ІІІ етапів олімпіади з географії та економіки (учителі географії та економіки).

Січень 2020 року

Використання комп’ютерних технологій на уроках географії та економіки

1. Додатки Google Play Market (Трибушна Г. Б., учитель ЗОШ № 3).

2. Використання сервісів Google в роботі сучасного вчителя (Легка З. В., учитель ЗОШ № 7).

3. За натхненням до Качанівки. Представлення авторської роботи Всеукраїнської краєзнавчої експедиції «Моя Батьківщина – Україна» (Кареліна О. А., учитель ЗОШ № 9 ім. І. А. Зубковського).

4. Обговорення підсумків ІІ етапу олімпіади з географії та економіки (учителі географії та економіки).

Березень 2020 року

Позакласна діяльність учителів географії та економіки

1. QR-код у позакласній діяльності вчителів (Кулик О. В., учитель НВК (ДНЗ-ЗНЗ) «Гелікон»).

2. Краєзнавство в шкільному курсі географії та позакласній роботі (Логащук Т. І., голова м/о).

3. Обговорення підсумків ІІІ етапу олімпіади з географії та економіки (учителі географії та економіки).

Травень 2020 року

Робота з обдарованими дітьми

1. Участь дітей у МАН (учителі географії та економіки).

2. Участь дітей у новітніх освітніх проектах (учителі географії та економіки).

3. Участь дітей у географічних та економічних конкурсах (учителі географії та економіки).

4. Обмін досвідом учителів, що пройшли курсову перепідготовку (учителі географії та економіки).


   У 2018/2019 навчальному році методичне об’єднання вчителів географії, економіки та фінансової грамотності працювало  над проблемою «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості в умовах Нової української школи». Методична робота здійснювалася відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту».

   Сучасна освіта перебуває в постійному оновленні, а тому вимагає від учителя новаторських ідей, передових підходів у викладанні предмета. Важлива роль у фаховому зростанні педагога, безперечно, належить організації методичної роботи в школі. Саме від цілісної системи взаємопов’язаних заходів, які ґрунтуються на досягненнях психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду, залежить рівень підвищення фахової майстерності та розвиток творчого потенціалу кожного педагога зокрема і всього педагогічного колективу. І як наслідок – підвищення ефективності навчально-виховного процесу.


ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ

обласного туру Всеукраїнського турніру юних географів

у 2019 році


Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz