Проблема «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості в умовах Нової української школи»
Серпень 2019 року
Організаційно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу
1. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України щодо організаційно-методичного забезпечення нового 2019 – 2020 н. р. (Погибко Н. І., методист МК).
2. Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів географії та економіки за 2018 – 2019 н. р. (Логащук Т. І., голова м/о).
3. Ознайомлення та затвердження плану роботи на 2019 – 2020 н. р. (Логащук Т. І., голова м/о).
4. Календарне планування з географії в 11 класі (Логащук Т. І., голова м/о).
Жовтень 2019 року
Упровадження сучасних технологій навчання
1. Шляхи формування основних компетентностей при вивченні географії на основі формування навичок самостійної науково-пошукової роботи (Кірічук Ю. П., учитель СШ № 5).
2. Використання практичних елементів на уроках географії (Карабут О. В., учитель гімназії ім. Т. Г. Шевченка).
3. Ігрові елементи на уроках географії, як метод підвищення результативності навчання (Білоцерківець Н. В., учитель ЗОШ № 7).
4. Обговорення підготовки до ІІ та ІІІ етапів олімпіади з географії та економіки (учителі географії та економіки).
Січень 2020 року
Використання комп’ютерних технологій на уроках географії та економіки
1. Додатки Google Play Market (Трибушна Г. Б., учитель ЗОШ № 3).
2. Використання сервісів Google в роботі сучасного вчителя (Легка З. В., учитель ЗОШ № 7).
3. За натхненням до Качанівки. Представлення авторської роботи Всеукраїнської краєзнавчої експедиції «Моя Батьківщина – Україна» (Кареліна О. А., учитель ЗОШ № 9 ім. І. А. Зубковського).
4. Обговорення підсумків ІІ етапу олімпіади з географії та економіки (учителі географії та економіки).
Березень 2020 року
Позакласна діяльність учителів географії та економіки
1. QR-код у позакласній діяльності вчителів (Кулик О. В., учитель НВК (ДНЗ-ЗНЗ) «Гелікон»).
2. Краєзнавство в шкільному курсі географії та позакласній роботі (Логащук Т. І., голова м/о).
3. Обговорення підсумків ІІІ етапу олімпіади з географії та економіки (учителі географії та економіки).
Травень 2020 року
Робота з обдарованими дітьми
1. Участь дітей у МАН (учителі географії та економіки).
2. Участь дітей у новітніх освітніх проектах (учителі географії та економіки).
3. Участь дітей у географічних та економічних конкурсах (учителі географії та економіки).
4. Обмін досвідом учителів, що пройшли курсову перепідготовку (учителі географії та економіки).