Sunday, 22.12.2024, 08:46
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Статистика

Total online: 4
Guests: 4
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » географії, економіки та фінансової грамотності

У категорії матеріалів: 63
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 »

Сортувати по: Date · Name · Rating · Comments · Views
географії, економіки та фінансової грамотності | Views: 346 | Added by: shkola9 | Date: 17.10.2018 | Comments (0)

Методичне об’єднання вчителів географії, економіки та фінансової грамотності

Серпень 2018 р.

1. Аналіз роботи МО вчителів географії, економіки та фінансової грамотності за 2017-2018 н. р. (Логащук Т. І., керівник МО).

2. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України щодо організаційно-методичного забезпечення нового 2018-2019 н. р. (Василенко А. М., методист МК).

3. Затвердження плану роботи МО вчителів географії, економіки та фінансової

грамотності на 2018-2019 н. р. (Логащук Т. І., керівник МО).

4. Ознайомлення з курсом географія 10 клас (Вчителі міста).

5. Опрацювання інструкції заповнення сторінок журналу (Вчителі міста).

Жовтень 2018 р.

Майстер-клас «Створення відео в програмі Фото Шоу Pro» (Легка З.В., учитель географії Миргородської ЗОШ №7).

Січень 2019 р.

  1. Кутки і закутки міста Миргорода (Логащук Т.І., вчитель географії ЗОШ №1 імені Панаса Мирного).
  2. Особливості використання QR-коду в освіті. (Мисловець В.І., вчитель географії Миргородської гімназії імені Т.Г. Шевченка).
  3. Learningapps – сервіс для підтримки процесу викладання та самостійного навчання за допомогою інтерактивних модулів. (Сизоненко І. М географії Миргородської ЗОШ №3).
  4. З досвіду участі у Всеукраїнському конкурсі «Моя Бітьківщина - Україна» (Кареліна О.А., вчитель географії імені І.А.Зубковського).

Березень 2019 р.

1. Майстер-клас «Google-форми, як зручний інструмент для планування, анкетування та опитування» (Василенко А. М., методист МК).

2. Про підсумки обласних олімпіад з географії, економіки (Логащук Т.І., керівник МО).

3. Вироблення завдань на 2019-2020 н. р. (Вчителі НЗ).


1. Згідно із Законом України «Про основні засади (стратегії) державної екологічної політики України», площа природно-заповідного фонду (ПЗФ) має бути збільшена до 15 % на 2020 р. Порівняйте ПЗФ території Подільської та Придніпровської височин. Поясніть «заповідну депресію» у центральному правобережжі Дніпра. На прикладі своєї місцевості вкажіть, як збільшити частку заповідності.

2. Дев’яності роки ХХ ст. ООН оголосила Міжнародним десятиліттям зменшення стихійних лих. За іронією долі, на ці ж роки припала найбільша за історичний час кількість значних катастроф – 86. На початку ХХІ ст. ООН започаткувала Міжнародну стратегію зі зменшення стихійних лих. Які зміни, на вашу думку, потрібні нині у підходах до зменшення кількості цих природних явищ? Запропонуйте заходи щодо зменшення кількості стихійних лих в Україні.

М. В. Зінкевич, м. Львів

3. За останні роки значно зросла роль України на світовому ринку сільськогосподарської продукції на тлі постійного збільшення потреб людства у продовольстві. Поясніть причини цих економічних і геополітичних процесів та оцініть перспективи розвитку агробізнесу в Україні.

4. Новий «Шовковий шлях» (Євразійський сухопутний міст) – транспортний коридор для переміщення залізничних вантажів і пасажирів суходолом від промислових центрів Китаю до Європи. Які зміни у світових економічних відносинах можуть відбутися в разі реалізації цього проекту? Оцініть перспективи участі України в цьому проекті.

О. І. Грінченко, О. М. Саввіч, м. Харків

5. У жителів країн, що живуть на берегах однієї річки існує вираз: «Ми п’ємо воду з однієї річки». Назвіть та поясніть переваги (недоліки) такого географічного положення.

Л. І. Зеленська, м. Дніпро

6. У 1896 р. під час океанографічної експедиції геологом М. Андрусовим було відкрито сірководневу зону в Чорному морі. Проблема походження цієї зони дотепер є предметом наукових дискусій. Яка з існуючих гіпотез, на вашу думку, найбільш вірогідна? У чому полягає небезпека існування такої зони? Запропонуйте шляхи використання цієї зони на користь господарства України.

Н. М. Денисюк, м. Луцьк

7. Відомо, що мінеральні добрива є запорукою високих і сталих урожаїв. Схарактеризуйте географію виробництва мінеральних добрив в Україні, їх місце в структурі відповідної галузі. Поясніть, які чинники вплинули на розміщення підприємств галузі. Спираючись на природно-ресурсний потенціал України спрогнозуйте перспективи їх подальшого виробництва. З якими країнами доводиться конкурувати вітчизняним виробникам окремих видів добрив на світовому ринку?

А. А. Шуканова, м. Полтава


Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з географії в 9-х класах закладів загальної середньої освіти

у 2017-2018 навчальному році

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 31.01.2018 № 1/9-66 «Про організоване завершення 2017/2018 н. р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти» державна підсумкова атестація з географії може проводитися в 9 класах як предмет за вибором педагогічної ради закладу освіти.

У процесі підготовки до державної підсумкової атестації педагогічні працівники використовують лист Міністерства освіти і науки України від 27.03.2018 № 1/9-185 «Щодо проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2017/2018 навчальному році», в якому розміщені орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань для проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у закладах загальної середньої освіти в 2017/2018 навчальному році». Відповідно до цього листа державна підсумкова атестація з географії проводитися в письмовій формі.


Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz