План підготовки та проведення педагогічної ради на тему:
«Проблеми адаптації п'ятикласників при
переході з початкової школи в середню ланку та шляхи їх вирішення»
1 етап -
підготовчий. (Березень-травень)
Учасники: вчителі початкових класів, психолог, вчителі
- майбутні класні керівники п'ятих класів, адміністрація
• Психолог
проводить тестування учнів четвертих класів з метою виявлення рівня
сформованості теоретичного мислення.
• Вчителі початкових класів проводять відкриті
уроки для вчителів старшої ланки з метою показати учнів (їх активність, обсяг
знань і умінь)
• Проведення контрольних робіт з математики та
української мови.
• Індивідуальні зустрічі з батьками, охочими
ознайомитися з результатами робіт їх дитини
• Проведення батьківських зборів класними
керівниками майбутніх п'ятих класів.
2 етап-адаптаційний (вересень - жовтень)
Проведення «вхідних» контрольних робіт у п'ятих
класах.
Опитування батьків та
учнів щодо труднощів, з якими зіткнулися учні п'ятих класів на початку року.
Порівняльний аналіз успішності учнів на кінець
четвертого класу і на початок п'ятого. (Проводять заступники директора з навчальної роботи)
Проведення психологом тестування з метою виявлення
рівня комфортності п'ятикласників.
Відвідування вчителями початкової школи уроків у
п'ятих класах.
3
етап - педагогічна рада (початок листопада)
Мета: На підставі
всіх отриманих даних обговорити проблеми, з якими зіткнулися п'ятикласники,
намітити шляхи їх вирішення. Виявити учнів, що вимагають особливої уваги.
Виступаючі: педагоги, які працюють у
п'ятих класах, психолог, адміністрація.