Ні для кого не таємниця, що людство читає зараз набагато менше, ніж потрібно для адекватного розвитку культури та суспільства. Книгу замінюють кіно, Інтернет та пов’язані з ними технології. Але вона – все ж невід’ємна складова успішного розвитку як окремої людини, так і суспільства загалом. Тож не дивно, що іде постійний та невтомний пошук актуальних засобів повернення читачів до книги. Одним iз таких засобів є буктрейлер.
Буктрейлер – це короткий (до 3 хвилин) відеоролик за мотивами книги, основне завдання якого - яскраво і образно розповісти про книгу, зацікавити, заінтригувати читача, спонукати до читання.
Завдання конкурсу: Створити привабливий буктрейлер до творів сучасних авторів Олени Задорожної «Той, що зумів воскреснути», Олексія Бика "Вірші на руці" та Сергія Пантюка “Тимко і ґелґотунчик Шкода” .
Буктрейлери поділються на кілька груп:
1. Ручна аплікація. У номінаці
...
Read more »