«Неправильні» діти
Проблемні, «неправильні» або «нестандартні»… Саме про дітей, яких характеризують цими епітетами, йшла мова на засіданні круглого столу «Гіперактивна дитина в полі зору класного керівника», який відбувся 17 лютого у гімназії ім..Т.Г.Шевченка. Цікаво, хто вигадав поняття стандарту стосовно дитини? Напевно, той, кому було просто лінь розібратися в дитячій особистості.
Гіперактивний розлад із дефіцитом уваги (така повна назва цього порушення, скорочено — ГРДУ) обговорюється не вперше. Але проблема варта того, щоб до неї повертатися, адже вона визнана першочерговою у сфері охорони психічного здоров'я дітей та підлітків.
Учасники засідання, заступники директора з виховної роботи, класні керівники, працівники психологічної служби, батьки, набували знань з історії вивчення та статистики дитячої гіперактивності, клінічної картини, причин, особливостей корекції гіперактивної поведінки.
Практичний психолог ЗОШ I-III ст..№1 ім. Панаса Мирного Сидоренко В.М. розповіла про типовий шлях, який проходить дитина з гіперактивним розладом. Баніт С.Г., практичний психолог гімназії ім..Т.Г.Шевченка, надала практичні рекомендації щодо організації навчання, спілкування, взаємовідносин з гіперактивною дитиною.
Жваво обговорювались кваліфікаційні вимоги до особистості педагога, важливі моральні риси характеру дорослих учасників навчально-виховного процесу.
Варто пам’ятати, що «педагогічний процес – це послідовні зміни усіх учасників: вихованці «рухаються» (в позитивну чи негативну сторону) у своїй вихованості та навченості, а вчитель поповнює (або втрачає) професійну компетентність; обидва учасники педагогічного процесу пов’язані як суб’єкти і об’єкти, обидва по-різному розвивають власну соціальність».
Р.О.Білецька, методист ММК. |