Sunday, 22.12.2024, 15:38
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [3]
Конкурси на замыщення вакантних посад
Статистика

Total online: 8
Guests: 8
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Главная » 2017 » February » 20 » «Неправильні» діти
16:21
«Неправильні» діти

«Неправильні» діти

    Проблемні, «неправильні» або «нестандартні»… Саме про дітей, яких характеризують цими епітетами, йшла мова на засіданні круглого столу «Гіперактивна дитина в полі зору класного керівника», який відбувся 17 лютого у гімназії ім..Т.Г.Шевченка. Цікаво, хто вигадав поняття стандарту стосовно дитини? Напевно, той, кому було просто лінь розібратися в дитячій особистості.

   Гіперактивний розлад із дефіцитом уваги (така повна назва цього порушення, скорочено — ГРДУ) обговорюється не вперше. Але проблема варта того, щоб до неї повертатися, адже вона визнана першочерговою у сфері охорони психічного здоров'я дітей та підлітків.

   Учасники засідання, заступники директора з виховної роботи, класні керівники, працівники психологічної служби, батьки, набували знань з історії вивчення та статистики дитячої гіперактивності, клінічної картини, причин, особливостей корекції гіперактивної поведінки.

   Практичний психолог ЗОШ I-III ст..№1 ім. Панаса Мирного Сидоренко В.М. розповіла про типовий шлях, який проходить дитина з гіперактивним розладом. Баніт С.Г., практичний психолог гімназії ім..Т.Г.Шевченка, надала практичні рекомендації щодо організації навчання, спілкування, взаємовідносин з гіперактивною дитиною.

   Жваво обговорювались кваліфікаційні вимоги до особистості педагога, важливі моральні риси характеру дорослих учасників навчально-виховного процесу.

   Варто пам’ятати, що «педагогічний процес – це послідовні зміни усіх учасників: вихованці «рухаються» (в позитивну чи негативну сторону) у своїй вихованості та навченості, а вчитель поповнює (або втрачає) професійну компетентність; обидва учасники педагогічного процесу пов’язані як суб’єкти і об’єкти, обидва по-різному розвивають власну соціальність».

Р.О.Білецька, методист ММК.

Просмотров: 716 | Добавил: Юлия | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Архів записів
Календар
«  February 2017  »
SuMoTuWeThFrSa
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz