«Творчий педагог – творчі діти».
«Діти повинні жити у світі краси, атмосфері гри,
казки, музики, малюнка, фантазії, творчості»
В.О. Сухомлинський
Творчість – це діяльність, результатом якої є створення духовних і матеріальних цінностей; діяльність, пройнята елементами нового, вдосконалення, збагачення, розвитку. Виявити, зберегти і розвинути творчий та особистісний потенціал кожної дитини, сформувати її художньо-естетичну компетентність, сприяти подальшій успішній адаптації та творчій самореалізації в умовах дорослого життя – головні завдання, які ставлять педагоги нашого закладу в роботі з дітьми з художньо – естетичного напрямку. Від того, наскільки сформований креативний та творчий потенціал вихователя, залежатиме творчий розвиток дошкільнят.
...
Read more »