«Творчий педагог – творчі діти».
«Діти повинні жити у світі краси, атмосфері гри,
казки, музики, малюнка, фантазії, творчості»
В.О. Сухомлинський
Творчість – це діяльність, результатом якої є створення духовних і матеріальних цінностей; діяльність, пройнята елементами нового, вдосконалення, збагачення, розвитку. Виявити, зберегти і розвинути творчий та особистісний потенціал кожної дитини, сформувати її художньо-естетичну компетентність, сприяти подальшій успішній адаптації та творчій самореалізації в умовах дорослого життя – головні завдання, які ставлять педагоги нашого закладу в роботі з дітьми з художньо – естетичного напрямку. Від того, наскільки сформований креативний та творчий потенціал вихователя, залежатиме творчий розвиток дошкільнят.
Так, з метою удосконалення та розкриття творчих здібностей педагогів в дошкільному закладі №10 «Веселка» комбінованого типу з 23.01.2017 р. по 31.01.2017 р. проходила виставка картин за японською технологією кінусайга «Дивовижний світ навколо». Щоб створити свій шедевр, вихователі всіх вікових груп ознайомилися з історією виникнення технології «печворк без голки» - кінусайга та переглянули відео майстер – клас « Печворк без голки – кінусайга».
Незважаючи на те, що для багатьох слово «печворк» звучить незвично, займаються ним дуже давно. Означає воно – шиття із клаптиків тканини без голки. Печворк – унікальний вид творчості. За його допомогою можна створювати красиві, потрібні в господарстві речі, із користю позбуватися старих речей.
Печворк без голки придумали в Японії. Зробила це Маено Такаші в 1987 році. Мета нової творчості була та, щоб у звичайне клаптикове шиття прилаштувати старі речі. Основним одягом японок традиційно були кімоно. Красиві, ніжні на дотик, виконані з дорогого шовку, навіть поношені, їх шкода було викидати. От і стали створювати з них шедеври, назвавши такий печворк без голки – кінусайга. Картини, зроблені в цьому стилі, дуже дорогі. Адже ця праця клопітка, вимагає посидючості, уважності і таланту.
Педагоги закладу вибрали схеми малюнків, нанесли їх зображення на пінопласт, зробили в пінопласті заглиблення, куди і вставили різнокольорові клаптики тканини. Таким чином «намалювали» картину .
Вихователі груп інтенсивної педагогічної корекції «Незабудка» Юрова С.А. та Рудич А.В. так захопились технікою кінусайга, що на заняттях з художньої праці створили картини з дітьми в техніці печворк без голки. І ожили осінні та зимові сюжети на колективних роботах дітей: «Кошик з овочами», «Осіннє дерево», «Прикрашена ялинка». Дошкільнятам дуже сподобалось викладати та наклеювати клаптики, створюючи картини із тканини. Такі заняття розвивають у дітей зосередженість, увагу, дрібну моторику пальців рук, творчі здібності дітей.
Творча робота в даному напрямку триватиме і надалі…
Інформацію підготували Левченко Н.Г., завідувач ДНЗ,
Гречка Л.М., вихователь- методист.
![](/_nw/7/s13513634.jpg)
![](/_nw/7/s42658500.jpg)
![](/_nw/7/s48122933.jpg)
|