Wednesday, 25.12.2024, 16:20
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів

У розділі матеріалів: 701
Показано матеріалів: 241-250
Сторінки: « 1 2 ... 23 24 25 26 27 ... 70 71 »

     

фізичної культури | Views: 266 | Added by: Nata | Date: 19.08.2020 | Comments (0)

Сучасна загальна мистецька освіта націлена на естетичну соціалізацію школярів (інкультурацію) та на їхню художньо-творчу самореалізацію (культуротворчість).

Мета загальної мистецької освіти – особистісний художньо-естетичний розвиток школярів. У процесі сприймання творів вітчизняного і зарубіжного мистецтва, практичної художньої діяльності необхідно виховувати в учнів особистісно-ціннісне ставлення до мистецтва, розвивати загальні та спеціальні здібності, художньо-образне мислення, творчий потенціал, забезпечити реалізацію компетентностей – потреби й здатності до художньо-творчої самореалізації, духовно-естетичного самовдосконалення.

Загальна мета конкретизується в основних завданнях:

- збагачення емоційно-естетичного досвіду учнів під час сприймання та інтерпретації творів мистецтва і практичної художньої діяльності, формування культури почуттів, ціннісно-смислових компетентностей;

- формування у школярів системи художніх знань, уявлень, інформаційних і навчально-пізнавальних компетентностей, умінь сприймати, інтерпретувати та оцінювати твори мистецтва різних видів, жанрів і стилів, висловлювати особисте ставлення до них, аргументувати свої думки, судження, оцінки, використовуючи відповідні поняття і терміни;

- опанування учнями художньо-практичних умінь та навичок, розвиток загальних і художніх здібностей, асоціативно-образного мислення, формування творчо-діяльнісних компетентностей, здатності керувати набутими знаннями та вміннями у самостійній діяльності, у процесі самоосвіти;

- розуміння учнями зв`язків мистецтва з природою, соціальним і культурним середовищем життєдіяльності людини, розвиток життєвих потреб особистості, усвідомлення власної причетності до художніх традицій свого народу з одночасним розумінням особливостей інших національностей, формування полікультурних компетентностей (Л. Масол).

художньо-естетичного циклу | Views: 3486 | Added by: Nata | Date: 19.08.2020 | Comments (0)

   Фізична культура як складова загальної культури, закладає основи збереження здоров’я та розвитку всіх його складових, використовує комплексний підхід до формування розумових та фізичних якостей і навичок, удосконалює фізичну та психологічну підготовку до активної життєдіяльності, формує пріоритети оздоровчої спрямованості фізичних вправ та забезпечує загальний культурний розвиток особистості.

Фізична культура в закладах загальної середньої освіти  сприяє збереженню і зміцненню здоров’я, вихованню фізичних, морально-вольових та інтелектуальних здібностей всіх учасників освітнього процесу, організації змістовного дозвілля учнівської молоді.

Метою фізичної культури є формування соціальної та інших ключових компетентностей, стійкої мотивації здобувачів освіти до занять фізичною культурою і спортом для забезпечення гармонійного фізичного розвитку, підвищення функціональних можливостей організму, вдосконалення життєво необхідних рухових умінь та навичок, розширення рухового досвіду.

фізичної культури | Views: 8819 | Added by: Nata | Date: 19.08.2020 | Comments (0)

При підготовці до нового навчального року рекомендуємо опрацювати лист Міністерства освіти і науки України від 11 серпня 2020 року №1/9-430 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році» (https://cutt.ly/zd2RFI0).

технічної праці | Views: 1872 | Added by: Nata | Date: 19.08.2020 | Comments (0)

Методичні рекомендації щодо вивчення фізики та астрономії  у 2020-2021 навчальному році  

фізики | Views: 3252 | Added by: Nata | Date: 19.08.2020 | Comments (0)

На засіданнях районних (міських) методичних об’єднань учителів історії, правознавства, громадянської освіти просимо опрацювати інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020-2021 навчальному році (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 11.08.2020 № 1/9-430  https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-metodichnih-rekomendacij-pro-vikladannya-navchalnih-predmetiv-u-zakladah-zagalnoyi-serednoyi-osviti-u-20202021-navchalnomu-roci).

 

історії та правознавства | Views: 2212 | Added by: Nata | Date: 19.08.2020 | Comments (0)

Основа мета викладання зарубіжної літератури та російської мови у закладах загальної середньої освіти спрямована на формування компетентнісної особистості, гуманістичного світогляду учнів, розширення їх культурно-пізнавальних інтересів, навичок успішної комунікації, на забезпечення  духовного розвитку Людини,   успішно інтегрованої в сучасному соціумі.

         Розвиток компетентності школяра передбачає мобільність знань, нестандартність, гнучкість, різноманітність методів і критичність мислення, тобто здатність використовувати наявні знання та вміння на вищому рівні, переносити їх у різні ситуації, застосовувати у процесі життєдіяльності. Саме тому перед учителем словесності дедалі наполегливіше постають проблеми залучення учнів до книги, до духовних цінностей світу літератури.

зарубіжної літератури | Views: 561 | Added by: Nata | Date: 19.08.2020 | Comments (0)

Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz