Monday, 29.04.2024, 20:11
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Методична скарбниця

Головна » Методична скарбниця » Мої файли

МЕТОДИЧНА РОБОТА ПЕДАГОГА, ЩО АТЕСТУЄТЬСЯ
07.11.2011, 14:09

Творчого учня (вихованця) може виховати лише творчий педагог, який сам є особистістю. Виявляти, розвивати і зрошувати творчі паростки в особистості педагога — основне завдання методичної служби навчального закладу (НЗ).

Що ж саме стимулює самовдосконалення та активність педагога у методичній роботі? Яким чином активізувати, контролювати, оцінювати та підсумовувати цю роботу?

Відповіддю на перше запитання є те, що методична робота педагогічного працівника умовно поділяється на періоди від атестації до атестації.

Кожному такому періоду відповідають три етапи.

I етап — це робота в міжкурсовий період, протягом якого педагог активно працює над підвищенням свого професійного рівня, бере участь у всіх видах методичної роботи, які співзвучні його гемі самоосвіти, активно вивчає та впроваджує передовий педагогічний досвід з порушеного питання.

II етап — курсова підготовка, в результаті якої відбувається корекція та діагностика професійного зростання педагога. На цьому етапі відбувається своєрідна самооцінка досягнень. Педагог зіставляє відповіді на запитання: яким я є сьогодні? Яким я маю бути сьогодні? Що ще потрібно удосконалити, вивчити, врахувати, щоб відповідати вимогам сьогодення?

III етап — атестація вчителя, в результаті якої встановлюється відповідність кваліфікаційним категоріям (див. схему 1).

 

Категорія: Мої файли | Додав: gorono
Переглядів: 752 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz