Субота, 15.08.2020, 20:05
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія


Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Форма входу

Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » української мови та літератури

У категорії матеріалів: 13
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

   Для вивчення української мови рекомендуємо скористатися: https://miyklas.com.ua/ - для вивчення української мови 3, 5-9 класи) за
умови підключення платної функції «Мій плюс» можна використовувати уже готові завдання платформи і надсилати їх для виконання зареєстрованим учням.
   https://naurok.ua/ - учитель може створити для учнів тестові завдання з теми, надіслати код учню для виконання ним завдання, яке оцінюється автоматично після його виконання)
   http://learningapps.org/ - система різних вправ з української мови
   https://learning.ua/mova/ - завдання з української мови 1-ий – 8-ий класи
   https://quizizz.com Під час пошуку тестів із потрібних тем важливо вказати мову: українська. Сервіс має багато розробок, якими можна скористатися або за бажанням відредагувати.
https://osvitanova.com.ua/posts/3076-63-video-za-motyvamy-tvorivukrainskoi-literatury-dozno-2020
Література. 63 відео за мотивами творів української літератури до ЗНО 2020
   http://oksanabilan.blogspot.com/ - блог Білан Оксани Григорівни»: відео, трейлери, тестові завдання, кросворди, контрольні роботи. У її блозі «Навчаємося граючи».
   http://okbilan.blogspot.com/ за темами дібрані тренувальні вправи, які можна використовувати онлайн.
   https://smk2027.blogspot.com/ - сайт учителя Козаченко Світлана Миколаївна. Зіньківський район
       https://filologukr.ucoz.ru/search/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%20%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D0%B7%20%D0%A3%D0%9B – сайт Яненко Світлани Василівни, м. Кременчук
   https://sites.gogle.com/view/kazka - сайт Федчун Наталії Анатоліївни, м.Полтава
   https://www.youtube.com/channel/UCBORYU3g3C5kFXJc7kLwqGA - сайт О..Авраменка
   https://olesya12142111.blogspot.com/ - блог Калинич Олесі Василівни, заслуженого учителя України
   https://www.youtube.com/playlist?list=PL_zDp5rG6Hqv73YVCPziWnsPfMJYrNOt - онлайн-курс з підготовки до ЗНО «Лайфхаки з української мови»
   https://www.youtube.com/channel/UCMCYaKTwZ1Olw1fuzLvgA_Q 
   https://www.youtube.com/channel/UCKZ9W_5yg6NeV92ak02CdSg - онлайнкурс з підготовки до ЗНО «На всі двісті»
   Познайомтесь також із порадами, на що слід звернути увагу, коли ви переходите на роботу в дистанційному режимі (проєкт «Дружня школа»).


Ольга Коваленко, методист відділу гуманітарних
та мистецьких дисциплін ПОІППО
 

української мови та літератури | Переглядів: 47 | Додав: Nata | Дата: 03.04.2020 | Коментарі (0)

Проблема «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості в умовах сучасного навчального закладу»

Серпень 2019 року

1. Аналіз роботи м/о учителів української мови та літератури за 2018 – 2019 н. р. та визначення завдань на 2019 – 2020 н. р. (Ксьонз О. М., голова м/о).

2. Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо вивчення української мови та літератури у 2019 – 2020 н. р. (Усатенко О. О., методист МК).

3. Обговорення та затвердження плану роботи м/о учителів української мови та літератури на 2019 – 2020 н .р.

4. Тренінг «Універсальні ігри на уроках словесності» Частина 1 (Усатенко О. О., методист МК).

Жовтень 2019 року

1. Методичні рекомендації щодо організації та проведення мовно-літературних конкурсів, Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури (Усатенко О. О., методист МК).

2. Методичний квест: «Компетентнісний підхід до освітнього процесу як вимога сучасності» (програмна література 10-11 клас).

Листопад 2019 року

Методичні гостини. Науково-практичний семінар. НВК (ДНЗ-ЗНЗ) «Гелікон» «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості в умовах сучасного навчального закладу».

Січень 2020 року

1. Аналіз результативності роботи вчителів-словесників у I семестрі 2019 – 2020 н. р. (Підсумки олімпіади з української мови і літератури та мовно-літературних конкурсів) (Усатенко О. О., методист МК).

2. Тренінг «Універсальні ігри на уроках словесності» Частина 2 (Усатенко О. О., методист МК).

Лютий 2020 року

Методичні гостини. Науково-практичний семінар. ЗОШ № 3 «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості в умовах сучасного навчального закладу».

Березень 2020 року

1. Творчий звіт учителів, які атестувалися у 2019 – 2020 н. р.

2. Тестові інтернет платформи: використання на уроках української мови та літератури (Василенко А. М., учитель інформатики ЗОШ № 9 ім. І. А. Зубковського).

української мови та літератури | Переглядів: 574 | Додав: shkola9 | Дата: 02.09.2019 | Коментарі (0)

 

Робота учителів-словесників у 2018- 2019 н .р.  була спрямована на підготовку учнів до проведення технологій зовнішнього оцінювання навчальних досягнень з української мови і регулювалася наказами МОН України  №701 від 13.10.2006 р. «Про організаційні заходи щодо проведення у 2007 р. зовнішнього оцінювання та моніторингу якості освіти випускників в ЗНЗ», №1171 від 25.12.07 р. «Про зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів у 2019 н. р.»

української мови та літератури | Переглядів: 221 | Додав: shkola9 | Дата: 24.06.2019 | Коментарі (0)

План роботи методичного об'єднання учителів української мови та літератури на 2017-2018 н.р.

української мови та літератури | Переглядів: 351 | Додав: ok_hora | Дата: 21.08.2017 | Коментарі (0)

Відповідно до наказу ректора ПОІППО ім. М.В. Остроградського від 24.12.2015 р. №382 (протокол №6) до обласної картотеки об'єктів передового педагогічного досвіду внесені прізвища педагогів області, досвід яких  був вивчений і узагальнений методичними працівниками інституту в 2013-2015 роках:

Білан Оксана Григорівна, учитель української мови та літератури Лубенської СЗОШ№6, "Формування емоційного інтелекту на уроках словесності".

З адресом досвіду можна ознайомитись на сайті ПОІППО ім. М.В. Остроградського.

української мови та літератури | Переглядів: 334 | Додав: ok_hora | Дата: 13.04.2016 | Коментарі (0)

"Молоді поети Миргорода". 

української мови та літератури | Переглядів: 242 | Додав: ok_hora | Дата: 04.02.2016 | Коментарі (0)

Методика проведення самоаналізу уроку

(Орієнтовний план самоаналізу уроку)

Варто розпочати із задуму та плану проведенння уроку.

1. Якими були головні підстави вибору саме такого уроку, виходячи з наступних міркувань:

  • Яке місце даного конкретного уроку в темі, що вивчається, розділі, курсі, в системі уроків?
  • Як пов’язаний проведений урок  із попередніми уроками; на які основні знання, набуті навички він спирається?
  • Як сьогоднішній урок впливає на наступні уроки, теми, розділи (в тому числі й з інших предметів)?
  • Як під час підготовки до уроку були враховані програмні вимоги, освітні стандарти, стратегія розвитку даного навчального закладу?
  • В чому Ви бачите специфіку, унікальність цього уроку, його особливе значення? (Мова йде про випадок, коли вчитель має можливість сам обрати термін проведення «відкритого» уроку, що й визначає його тему, форму проведення, специфіку тощо).
  • Як і чому був обраний саме такий тип уроку, форма заняття?

2. Які особливості учнів, класу були враховані під час підготовки до уроку (і чому саме ці особливості)? Адже один і той самий урок в різних класах не тільки може, але й повинен бути проведений по-різному. Особливо це стосується тих навчальних закладів, де учнів розподіляють по класах.

3. Які головні проблеми вирішувались на уроці? Чому саме ці проблеми?

(При цьому мова може йти не тільки про навчальні проблеми, а й психологічні, педагогічні тощо).

4. Чим обумовлений вибір структури і темпу проведення обраного уроку?

5. Чим обумовлений конкретний хід уроку, характер взаємодії вчителя та учнів? Чому обрані саме такий зміст, методи, засоби та форми навчання?

6. Які умови (соціально-психологічні, навчально-методичні, гігієнічні, естетичні, темпоритмічні)  були створені для проведення уроку і чому?

Коротко аналізуючи урок, варто відмітити, чи були зміни (відхилення, удосконалення) у порівнянні з обраним планом протягом уроку; якщо – так, то які, чому й до чого вони призвели?

Чи вдалося вчителеві:

  • розв’язати на необхідному (або, навіть, на оптимальному) рівні поставлені задачі уроку і отримати відповідні результати навчання?
  • уникнути перевантаження та перевтоми учнів?
  • зберегти і розвинути продуктивну мотивацію вчення, настрій, самопочуття?

Яка загальна самооцінка уроку?

Цікаво було б почути від вчителя, які, на його думку, причини успіхів і недоліків (якщо такі є) проведеного уроку? Які невикористані, резервні можливості? Що в цьому уроці слід було б зробити інакше? Які висновки з уроку необхідно зробити на майбутнє? 

української мови та літератури | Переглядів: 292 | Додав: ok_hora | Дата: 04.02.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-13

влажность:

давление:

ветер:




























Пошук


Відділ освіти Миргородської міської ради © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz