Понеділок, 23.07.2018, 07:49
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » географії, економіки та фінансової грамотності

У категорії матеріалів: 27
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

1. Згідно із Законом України «Про основні засади (стратегії) державної екологічної політики України», площа природно-заповідного фонду (ПЗФ) має бути збільшена до 15 % на 2020 р. Порівняйте ПЗФ території Подільської та Придніпровської височин. Поясніть «заповідну депресію» у центральному правобережжі Дніпра. На прикладі своєї місцевості вкажіть, як збільшити частку заповідності.

2. Дев’яності роки ХХ ст. ООН оголосила Міжнародним десятиліттям зменшення стихійних лих. За іронією долі, на ці ж роки припала найбільша за історичний час кількість значних катастроф – 86. На початку ХХІ ст. ООН започаткувала Міжнародну стратегію зі зменшення стихійних лих. Які зміни, на вашу думку, потрібні нині у підходах до зменшення кількості цих природних явищ? Запропонуйте заходи щодо зменшення кількості стихійних лих в Україні.

М. В. Зінкевич, м. Львів

3. За останні роки значно зросла роль України на світовому ринку сільськогосподарської продукції на тлі постійного збільшення потреб людства у продовольстві. Поясніть причини цих економічних і геополітичних процесів та оцініть перспективи розвитку агробізнесу в Україні.

4. Новий «Шовковий шлях» (Євразійський сухопутний міст) – транспортний коридор для переміщення залізничних вантажів і пасажирів суходолом від промислових центрів Китаю до Європи. Які зміни у світових економічних відносинах можуть відбутися в разі реалізації цього проекту? Оцініть перспективи участі України в цьому проекті.

О. І. Грінченко, О. М. Саввіч, м. Харків

5. У жителів країн, що живуть на берегах однієї річки існує вираз: «Ми п’ємо воду з однієї річки». Назвіть та поясніть переваги (недоліки) такого географічного положення.

Л. І. Зеленська, м. Дніпро

6. У 1896 р. під час океанографічної експедиції геологом М. Андрусовим було відкрито сірководневу зону в Чорному морі. Проблема походження цієї зони дотепер є предметом наукових дискусій. Яка з існуючих гіпотез, на вашу думку, найбільш вірогідна? У чому полягає небезпека існування такої зони? Запропонуйте шляхи використання цієї зони на користь господарства України.

Н. М. Денисюк, м. Луцьк

7. Відомо, що мінеральні добрива є запорукою високих і сталих урожаїв. Схарактеризуйте географію виробництва мінеральних добрив в Україні, їх місце в структурі відповідної галузі. Поясніть, які чинники вплинули на розміщення підприємств галузі. Спираючись на природно-ресурсний потенціал України спрогнозуйте перспективи їх подальшого виробництва. З якими країнами доводиться конкурувати вітчизняним виробникам окремих видів добрив на світовому ринку?

А. А. Шуканова, м. Полтава

географії, економіки та фінансової грамотності | Переглядів: 30 | Додав: shkola9 | Дата: 07.06.2018 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з географії в 9-х класах закладів загальної середньої освіти

у 2017-2018 навчальному році

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 31.01.2018 № 1/9-66 «Про організоване завершення 2017/2018 н. р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти» державна підсумкова атестація з географії може проводитися в 9 класах як предмет за вибором педагогічної ради закладу освіти.

У процесі підготовки до державної підсумкової атестації педагогічні працівники використовують лист Міністерства освіти і науки України від 27.03.2018 № 1/9-185 «Щодо проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2017/2018 навчальному році», в якому розміщені орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань для проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у закладах загальної середньої освіти в 2017/2018 навчальному році». Відповідно до цього листа державна підсумкова атестація з географії проводитися в письмовій формі.


Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського надсилає інформаційний лист Київського національного університету імені Тараса Шевченка щодо проведення Всеукраїнської олімпіади  Київського національного університету імені Тараса Шевченка  з географії (додаток).

Просимо довести інформацію до відома керівників навчальних закладів, учителів географії та сприяти залученню учнів до участі в олімпіаді.


Відповідно до обласної програми «Опікуємося освітою» на 2017-2020 роки та Плану роботи Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського на 2017 рік заплановано проведення у вересні-жовтні 2017 року  І (обласного) етапу Всеукраїнського турніру юних географів.

Для підготовки учнівських команд до участі в турнірі надсилаємо питання ХІІІ Всеукраїнського турніру юних географів (додаток), які також опубліковані у фаховому періодичному виданні «Географія та економіка в рідній школі» (№ 3, 2017).


1-10 11-20 21-27

влажность:

давление:

ветер:




























Пошук


Відділ освіти Миргородської міської ради © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz