Середа, 03.06.2020, 08:59
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія


Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0
Форма входу

Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » технічної праці

У категорії матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

   Враховуючи те, що в закладах загальної середньої освіти області створено соціальний розділ «Дистанційне навчання» та організовано навчальні заняття з використанням дистанційних технологій, пропонуємо досвід роботи учасника ОСДГ «Проектування як метод пізнання в освітній галузі «Технології», заступника директора Лохвицької гімназії № 1 Боярського А.В. (див. сайт Лохвицька гімназія № 1). Для спілкування використовують Skype, Viber, Facebook тощо.
   Щоб учні набували під час навчального процесу корисних побутових навичок, у програмі передбачено розділ ІІ «Технологія побутової діяльності та самообслуговування». Цей розділ реалізують як окремі маленькі проєкти, що не входять до загального обсягу проєктів програми. Їх виконують в будь-який час, зокрема і під час карантину. Це проєкти: «Сервірування святкового столу», «Побутові електроприлади в моєму житті», «Здоров’я та краса мого волосся», «Охайне житло», «Малярні роботи у побуті власними руками»,
«Я споживач», «Моя зачіска», «Мій одяг – мій імідж», «Мій власний стиль».
   У графі «Орієнтовний перелік об'єктів проектно-технологічної діяльності учнів» можна рекомендувати учням вибрати такі проекти: «Обладнання зони відпочинку на вулиці, в школі, вдома (лавка, стіл, гойдалка, садові фігури, ліхтар тощо)», «Вироби для власних потреб», «Нове життя старим речам» (Виготовлення маски ручним та машинним способом), «Підставка під горнятко», «Серветниця», «Гольниця», «Брелок», «Лялька-мотанка», «Закладка для книги», «Серветка», «Торбинка для дрібничок», «Рамка для фото», «Листівка», «Пазли», «Панно,картина», «Прикраси з бісеру, стрічок, ниток», «Писанка», «Гарячі напої», «Бутерброди»,  «Салати», «Макет транспортного засобу», «Вирощування кімнатних рослин», «Елементи ландшафтного дизайну», «Гаманець», «Намисто, підвіска», «Заколка для волосся», «Текстильні квіти», «Фоторамка», «Будинок для тварини», «Столова білизна»,
«Шарф», «Чохол для горнятка», «Килимок на стілець», «Краватка- метелик», «Декоративний рушник», «Декоративний вінок», «Гарячі напої», «Бутерброди», «Салати», «Кондитерські вироби», «Гарніри», «Страви української кухні», використовуючи технології з третьої графи програми.
   Навчальна програма «Технології» (рівень стандарту) має модульну структуру і складається з десяти обов’язково-вибіркових навчальних модулів, з яких учні спільно з учителем можуть вибрати:
«Дизайн предметів інтер’єру»,
«Дизайн сучасного одягу»,
«Краса та здоров’я»,
«Кулінарія»,
«Ландшафтний дизайн»,
«Креслення».
   Основою для вивчення будь-якого модуля є проектно-технологічна система навчання, яка ґрунтується на творчій, навчально-пізнавальній та дослідно-пошуковій діяльності старшокласників від творчого задуму до реалізації ідеї у завершений проєкт.
Цікаві проєкти можна запропонувати учням до Великодня (писанка, Великодній кошик, Великодня листівка, виготовлення паски, печива, використовуючи різні технології).
   При виконанні проєктів учень розраховує потребу матеріалів на проєкт - розраховує та планує орієнтовну вартість витрачених матеріалів, тощо. Учитель, застосовуючи Інтернет-ресурси, забезпечує методичний супровід проєктно-технологічної діяльності учнів (освітні веб-ресурси та онлайн-платформи, мультимедійні матеріали, відеофільми, аудіо записи, «віртуальні дошки», віртуальні екскурсії тощо) залучаючи батьків та з дотриманням безпечних умов праці, санітарно-гігієнічних норм.
   Завдання для учнів оприлюднювати на сайті закладу освіти, на сторінках власного сайту чи блогу з чітким алгоритмом виконання (інструкційна карта) та всі завдання, виконані учнями самостійно, проаналізувати та оцінити.
   Рекомендуємо стати учасником загальнодоступної групи «Трудове навчання в українській школі» (Facebook).


Валентина Чемшит, методист відділу природничоматематичних дисциплін та технологій ПОІППО

технічної праці | Переглядів: 32 | Додав: Nata | Дата: 03.04.2020 | Коментарі (0)

Серпень 2019 року

1. Ознайомлення з інструктивно-методичним листом МОН України «Про вивчення трудового навчання та креслення в 2019 – 2020 н. р.» (Силко В. П., методист МК).

2. Обговорення, уточнення та затвердження плану роботи м/о на 2019 – 2020 н. р. (Черкащенко О. О., голова м/о).

3. Заняття-тренінг «Онлайн-сервіси для створення тестів» (Черкащенко О. О., голова м/о).

Жовтень 2019 року

1. Обговорення питань організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання і технологій (Силко В. П., методист МК).

Січень 2020 року

1. Про проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з технічної праці та аналіз її результатів (Силко В. П., методист МК).

2. Педагогічна сутність проблеми формування і розвитку загальнотрудових умінь і навичок в учнів 8-11 класів при вивченні профілю «Деревообробка». Майстер-клас «Випилювання лобзиком» (Костенко С. О., вчитель ЗОШ № 1 ім. Панаса Мирного).

Березень 2020 року

1. Розвиток креативності та загальнотрудових умінь і навичок у проектній діяльності учнів (Харитоненко С. В., вчитель СШ № 5).

2. Майстер-клас «Виготовлення підставки під гарячий посуд» (Ладошко В. Г., вчитель гімназії ім. Т. Г. Шевченка).

3. Аналіз роботи м/о за навчальний рік. Обговорення пропозицій щодо плану роботи м/о на 2020 – 2021 н. р. (Черкащенко О. О., голова м/о).

технічної праці | Переглядів: 80 | Додав: shkola9 | Дата: 02.09.2019 | Коментарі (0)

Методичне об’єднання вчителів трудового навчання (обслуговуючі та технічні види праці (керівник  Ксьонз С.В.,Черкащенко О.О.)  у 2018-2019 н.р. продовжило працювало над проблемою «Удосконалення інформаційної культури вчителів. ІКТ на уроках трудового навчання».    

технічної праці | Переглядів: 108 | Додав: shkola9 | Дата: 24.06.2019 | Коментарі (0)

І засідання серпень 2018

1. Ознайомлення з інструктивно-методичним листом   МОН України „Про вивчення ТН та креслення в загальноосвітніх    навчальних закладах у 2018-2019 н. р.“ та з методичними рекомендаціями ММК. Силко В. П., методист ММК.

2. Обговорення, уточнення та затвердження плану роботи  МО на 2018-2019 н. р. Черкащенко О. О., голова МО.

3. Заняття-тренінг „Тренди освіти: як використовувати QR-коди у навчанні“. Черкащенко О.О., вчитель ТН ЗОШ І-ІІІ ступенів №9 ім. І. А. Зубковського.

ІІ засідання жовтень 2018

1.Обговорення питань організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання і технологій. Силко В.П., методист ММК.

ІІІ засідання січень 2019

1. Про проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з технічної праці  та аналіз її результатів. Силко В.П., методист ММК.

2.Майстер-клас учителя за обраним  модулем навчальної програми „Педагогічна сутність проблеми формування і розвитку загальнотрудових умінь і навичок в учнів 8-11 класів при вивченні профілю „Деревообробка“. Костенко С.О., вчитель ЗОШ №1 ім. Панаса Мирного.

ІV засідання березень 2019             

1. „Актуальні питання методики викладання розділу програми трудового навчання „Основи побутової діяльності“ у 5-8-х  класах(технічні види праці)“. З власного досвіду роботи. Харитоненко С.В., вчитель СШ №5.

2. Майстер-клас „Виготовлення виробу з шиповим з’єднанням і його оздоблення“. Ладошко В.Г., вчитель гімназії  ім. Т.Г. Шевченка.  

 

технічної праці | Переглядів: 167 | Додав: shkola9 | Дата: 20.09.2018 | Коментарі (0)


влажность:

давление:

ветер:




























Пошук


Відділ освіти Миргородської міської ради © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz