Що робити, коли бібліотека на карантині? Для ефективності організації дистанційної роботи шкільних бібліотек області під час карантину пропонуємо:
- проаналізувати діяльність та продумати стратегію кожної окремої бібліотеки, враховуючи виклики сьогодення;
- налагодити постійний зв'язок з користувачами через електронну пошту, сайти, блоги, сторінки в соціальних мережах, чат-боти, телефон тощо;
- популяризувати ресурси, що можуть стати у нагоді в освітньому процесі, який зараз в школах відбувається дистанційно та представляти нові інформаційні продукти і сервіси бібліотеки;
- активніше використовувати сайти, блоги, сторінки в соцмережах, бібліотек закладів загальної середньої освіти та публічних бібліотек області, що працюють з дітьми та онлайн-сервіси в мережі Інтернет.
Рекомендуємо також організовувати віртуальні книжкові виставки та перегляди літератури, створювати цікаві медіапродукти: буктрейлери, тізери, відеопрезентації книг та періодичних видань, аудіочитання тощо.
На допомогу бібліотечним працівникам в організації навчальної, ігрової та розважальної діяльності в умовах дистанційного обслуговування користувачів під час карантину пропонуємо сайти, сторінки, онлайн-сервіси та медіапродукти шкільних бібліотек Полтавської області, Полтавської обласної бібліотеки для дітей імені Панаса Мирного:
Онлайн-продукти:
Тизери http://www.odb.poltava.ua/index.php/uchnyam-5-9-klasiv/1558-tizer-book
Інтерактивні ресурси http://www.odb.poltava.ua/index.php/uchnyam-5-9-klasiv
ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНИЙ "GPS-НАВІГАТОР ПО ПОЛТАВЩИНІ"https://irysja1515.wixsite.com/gps-pobd
Мапа літературних подій https://bibliotekapmirnogo.wixsite.com/mysite
Ігротека http://www.odb.poltava.ua/index.php/igroteka
Текстові ігри http://www.odb.poltava.ua/index.php/uchnyam-5-9-klasiv/1491-tekstovi-igri
Новини http://www.odb.poltava.ua/index.php/uchnyam-1-4-klasiv/7-novosti
Сторінки в соцмережах:
Фейсбук https://www.facebook.com/PoltavskaOblasnaBibliotekaDlaDitejImPanasaMirnogo/
ЮТУБ- канал https://www.youtube.com/channel/UCNXRWSqqH8EVXwRnP0FBCog?view_as=subscriber
Наукова ім. В. Даля бібліотека Східноукраїнського національного університету http://library.snu.edu.ua/
Увага: Дозвілля! http://school7library.blogspot.com/2020/03/blog-post_26.html
На карантині http://school7library.blogspot.com/2020/03/blog-post.html
Як ми проводимо час на карантині http://school7library.blogspot.com/2020/03/blog-post_13.html
Наші читацькі щоденники під час карантину http://school7library.blogspot.com/2020/04/blog-post.html
Відгук на книгу http://school7library.blogspot.com/2020/04/i.html
Книжка завжди з нами http://school7library.blogspot.com/2020/04/blog-post_6.html
Сторінка facebook. Таємне товариство книгоманів https://www.facebook.com/100022051372584/videos/684761988935507/
Вікторина https://drive.google.com/file/d/1qCpfdJjnhHKQo2RGclwJR3twDzMenbPi/view
Еволюція книги https://drive.google.com/file/d/1nHWttDLI3_b_9H52HRT7Vzmv-vW1kgK0/view
Володимир Малик - майстер історичного роману https://drive.google.com/file/d/1DYyLyzZ64GJIjDbXvcpQ-tl29yiJWxkW/view
Відеорозповідь https://drive.google.com/file/d/1CuM-vHasPnW2hL6spoff1O5QVHns0iyt/view
https://drive.google.com/file/d/1pk7_lTPUgDVreXSjPUezY3JHZvQFDfIr/view
Відгуки на улюблені книги Андрія Кокотюхи «Гімназист і Чорна рука» та Сесилії Джеймісон «Леді Ждейн» можна переглянути за посиланням https://www.facebook.com/100022051372584/videos/684694355608937/UzpfSTEwMDAyMjA1MTM3MjU4NDo2ODYwNzc2OTg4MDM5MzY/?q
Буктрейлери
https://www.youtube.com/watch?v=KvI2j5VC9aI
https://www.youtube.com/watch?v=gRr2s307Auc
Буктрейлер https://drive.google.com/file/d/1iRlJ899WiYos8Vf_cXIlQbMk4QKR8FqO/view
Пригоди Літератуса https://media.am/literatus/#uk
Медіазнайко https://www.aup.com.ua/Game/index.html
Посилання на сайти та сторінки шкільних бібліотек https://librarylicey4.ucoz.ru/index/metodichna_skarbnichka_vchiteliv/0-38- ліцей№4
https://schoollibrary3.at.ua/load/
https://bib9school.ucoz.ru/publ/
https://girl-alishka.wixsite.com/ks16/video
https://libraryznz20.nethouse.ua/
https://scool23kr.jimdofree.com/%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0-
%D0%B1%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BA%D0%B0/