Четвер, 04.03.2021, 11:37
Вітаю Вас Гість | RSS


Меню сайту


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Форма входу

Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » початкових класів

У категорії матеріалів: 14
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

  

Чому корисно проводити досліди з дітьми?

Діти початкових класів дуже уважно слухатимуть вас, якщо запропонуєте їм експеримент чи дослід — це для них завжди маленьке свято. Цікаві активності можна проводити в школі та вдома, щоб сформувати дослідницькі навички, допомогти закохатись у науку та підживити потяг до пізнання навколишнього світу. Такі вправи педагоги можуть запропонувати учням і під час дистанційного навчання, щоб стимулювати зацікавленість школярів та отримувати зворотний зв’язок у вигляді результатів, вражень від роботи й світлин.

початкових класів | Переглядів: 41 | Додав: Nata | Дата: 29.10.2020 | Коментарі (0)

   

Чим відрізняються українські третьокласники, які навчаються по-новому, від їхніх однолітків? Що їм подобається на уроках, а що — не дуже? Чого бракує батькам у сучасних школах? У Міносвіти провели моніторинг, який дав змогу оцінити ефективність впровадження реформи НУШ, повідомила заступниця міністра освіти і науки Любомира Мандзій.

початкових класів | Переглядів: 28 | Додав: Nata | Дата: 29.10.2020 | Коментарі (0)

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 1146 від 16 вересня 2020 року

Про затвердження методичних
рекомендацій щодо оцінювання
результатів навчання учнів третіх і
четвертих класів Нової української школи

Відповідно до Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 87 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 року № 688), пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630 (із змінами), Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13 квітня 2011 року № 329, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 травня 2011 року за № 566/19304, та з метою визначення вимог до оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи НАКАЗУЮ:

1. Затвердити методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи, що додаються.

2. Встановити, що Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 21 серпня 2013 року № 1222 (із змінами), не застосовуються до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів 3-го класу.

3. Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій довести цей наказ до відома керівників закладів загальної середньої освіти.

4. Департаменту забезпечення документообігу, контролю та інформаційних технологій (Єрко І.) зробити відповідну відмітку у справах архіву.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Мандзій Л.

Т. в. о. Міністра                            Сергій Шкарлет

початкових класів | Переглядів: 40 | Додав: Nata | Дата: 24.09.2020 | Коментарі (0)

Методичне об’єднання вчителів початкових класів
початкових класів | Переглядів: 53 | Додав: Nata | Дата: 21.08.2020 | Коментарі (0)

 В умовах карантину зазнали змін майже всі звичні нам процеси. У ситуації, в якій сьогодні опинилася Україна і весь світ, важливою є автономія шкіл та вчителів, що прописана у новому Законі "Про повну загальну середню освіту”.

Навчання в умовах карантину – неочікуваний виклик для освіти і освітян ЗЗСО області, який засвідчив, наскільки вчителі та учні володіють важливими навичками ХХІ століття, які на сьогодні потрібно застосовувати в режимі дистанційного навчання.

З переходом на дистанційне навчання в умовах карантину перед кожним закладом загальної середньої освіти, кожним педагогічним працівником постала низка запитань, як-от: «Які форми та способи є оптимальними для організації навчання з використанням технологій дистанційного навчання?»; «Як оцінити результати навчання здобувачів освіти і при цьому забезпечити об’єктивність цих результатів?»; «Чи мають здобувачі освіти в умовах віддаленого навчання рівний доступ до отримання якісних освітніх послуг?». Запитання непрості, а отже, легкі відповіді, які б задовольнили всіх, знайти складно.

початкових класів | Переглядів: 438 | Додав: Nata | Дата: 21.05.2020 | Коментарі (0)

Серпень 2019 року

Нова українська школа – реформа в дії. Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах у 2019 – 2020 н. р.

Жовтень 2019 року

Майстер-клас «Освітній потенціал гри LEGO» (ЗОШ № 1 ім. Панаса Мирного).

Листопад 2019 року

Панорама ідей «Використання інтерактивних методів навчання в початкових» класах (ЗОШ № 3).

Грудень 2019 року

Семінар-практикум «Реалізація принципу наступності у формуванні компетенцій: дошкільний навчальний заклад-початкова школа» (СШ № 5).

Березень 2020 року

Квест «Нові підходи до роботи в умовах Нової української школи» (ЗОШ № 9 ім. І. А. Зубковського).

Травень 2020 року

1. Підсумки роботи за 2019 – 2020 н. р. ДПА

2. Складання перспективного плану роботи на 2019 – 2020 н. р.

початкових класів | Переглядів: 480 | Додав: shkola9 | Дата: 02.09.2019 | Коментарі (0)

         Протягом 2018-2019 н.р. методичне об’єднання вчителів початкових класів працювало над проблемою «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості в умовах Нової української школи». Робота була спрямована на впровадження ідеї Нової української школи,  на  підвищення  професійної  майстерності  і  розвиток  творчої  ініціативи  вчителів,  застосування  в  інноваційному  навчанні  інтерактивних  технологій,  створення  умов  для  формування  ключових  компетентностей  учнів.

         До початку навчального року були створені належні умови для функціонування 1 класу. Закуплено сучасні меблі, оснащення, методичний та дидактичний матеріал. Організовано 8 навчальних осередків:

  • навчально-пізнавальної діяльності (з партами/столами)
  • змінні тематичні осередки (дошки/фліп-чарти/стенди для діаграм з ключовими ідеями);
  • гри (настільні ігри, інвентар для рухливих ігор);
  • художньо-творчої діяльності (полички для зберігання приладдя та стенд для змінної виставки дитячих робіт);
  • куточок живої природи для проведення дослідів (пророщування зерна, спостереження та догляд за рослинами, акваріум);
  • відпочинку (з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками з м’яким покриттям);
  • дитяча класна бібліотечка;
  • осередок вчителя (стіл, стілець, комп’ютер, полиці/ящики, шафи для зберігання дидактичного матеріалу тощо).
початкових класів | Переглядів: 655 | Додав: shkola9 | Дата: 24.06.2019 | Коментарі (0)

1-10 11-14

влажность:

давление:

ветер:




























Пошук


Відділ освіти Миргородської міської ради © 2021
Створити безкоштовний сайт на uCoz