1. Планування роботи
1.1. Тематичне планування.
1.2. Планування занять.
1.3. Планування дослідницької роботи, проектів, участі у масових заходах тощо.
1.4. Планування методичної роботи.
2. Організаційна діяльність учнів
2.1. Оволодіння змістом нових програм і підручників.
2.2. Використання сучасних методів та технологій навчання.
2.3. Використання різноманітних форм роботи на заняттях.
2.4. Використання мотиваційних чинників навчання.
2.5. Методичне і дидактичне забезпечення активної роботи учнів під час навчально - виховного процесу.
2.6. Організація та облік контролю за рівнем досягнень гуртківців, зокрема диференційований.
2.7. Зворотний зв'язок з гвихованцями під час навчально-виховного процесу (на занятті, змаганнях, походах, очних конкурсних заходах тощо), стиль взаємин.
2.8. Ефективність навчально-виховного процесу.
3. Педагогіка співробітництва
3.1. Співпраця з колегами у відділі освіти.
3.2. Співпраця з колегами в рамках атестації.
3.3. Співпраця з учнями.
3.4. Співпраця з батьками.
4. Робота із самовдосконалення, саморозвитку
4.1. Робота з фаховою, методичною літературою.
4.2. Використання передового (перспективного) педагогічного досвіду в своїй практиці.
4.3. Робота в творчій групі, проекті, програмі.
4.4. Робота щодо реалізації науково-методичної проблеми педколективу.
4.5. Робота щодо реалізації особистої науково методичної проблеми в рамках проблеми закладу.
4.6. Узагальнення особистого (чужого) педагогічного досвіду.
4.7. Ефективність науково-методичної роботи.
|