Витоки творчих здібностей і обдарованості дітей
на кінчиках їхніх пальців.
Чим більше майстерності в дитячій руці,
тим розумніша дитина.
В.О. Сухомлинський
Діти дошкільного віку із задоволенням відображають власні почуття й переживання в малюнках, аплікаціях, слухають і співають дитячі пісні, відтворюють на музичних інструментах прості ритмічні мелодії, розповідають вірші. Завдання педагогів при цьому — сприяти організації образотворчої, музичної, театральної та літературної діяльності дітей так, аби перед вступом до школи вони оволоділи художньо-продуктивною компетенцією.
Саме темі формування художньо-продуктивної компетенції в дітей дошкільного віку був присвячений семінар завідувачів та вихователів-методистів, який відбувся 18 квітня 2019 року в ДНЗ № 12 «Світлячок» (завідувач Юрченко С.Д.). Світлана Дмитрівна зазначила, що пріоритетним напрямком роботи закладу є художньо-естетичний. Педагоги закладу під час проведення занять з художньо-продуктивної діяльності звертають увагу не лише на засвоєння ними знань, вмінь і навичок, а й виховують уміння сприймати навколишній світ в усій його красі та передавати його в своїх творчих роботах.
Увазі учасникам заходу було запропоновано перегляд заняття «Квіти України» в старшій групі «Тюльпан» (вихователь Ткачук Т.С.), під час якого діти створювали об’ємні квіти для віночка в техніці квілінг.
Педагоги міста разом із дітьми середньої групи «Ромашка» під час літературно-музичної розваги «Земля, родина і дитя – для щастя й віри в майбуття» (вихователь Скляр С.О., музичний керівник Бакуменко Л.Є.) намагалися знайти відповідь на риторичне запитання: звідки беруться діти?
Дошкільнята у святковій радісній театральній атмосфері збагатили досвід яскравими враженнями від подорожі планетою Земля.
Вихователь-методист Лобанова Н.М. у презентації «Методичні аспекти формування художньо-продуктивної компетенції дітей дошкільного віку» розкрила значення художньо-продуктивної діяльності на всебічний розвиток дітей дошкільного віку. Неля Миколаївна розповіла, що для ефективної роботи з даної теми у закладі організували творчу групу педагогів, яка спрямовує свою роботу на створення оптимальних умов та виконання завдань для розвитку творчого потенціалу дошкільників. Вихователі всіх вікових груп за уподобанням обрали та впроваджують в освітній процес нетрадиційні підходи до художньо-естетичного виховання.
Під час майстер-класу, який провела вихователь Купенко Т.О., учасники семінару опанували техніку конструювання Айріс фолдінг.
Наостанок, присутнім запропонували переглянути виставку творчих робіт вихователів та батьків, виконаних у різних техніках образотворчої діяльності, якою всі були приємно вражені.
Обговорюючи проведений семінар, педагоги підкреслили необхідність виховання художньо-естетичного розвитку з раннього дитинства.
Гречка Л.М., методист методичного кабінету
відділу освіти Миргородської міської ради
|