Friday, 29.03.2024, 09:36
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [3]
Конкурси на замыщення вакантних посад
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Главная » 2019 » April » 22 » Діяльнісний підхід у формуванні художньо-продуктивної компетенції дітей дошкільного віку
13:11
Діяльнісний підхід у формуванні художньо-продуктивної компетенції дітей дошкільного віку

Витоки творчих здібностей і обдарованості дітей

на кінчиках їхніх пальців.

Чим більше майстерності в дитячій руці,

тим розумніша дитина.

В.О. Сухомлинський      

       Діти дошкільного віку із задоволенням відображають власні почуття й переживання в малюнках, аплікаціях, слухають і співають дитячі пісні, відтворюють на музичних інструментах прості ритмічні  мелодії, розповідають вірші. Завдання педагогів при цьому — сприяти організації образотворчої, музичної, театральної та літературної діяльності дітей так, аби перед вступом до школи вони оволоділи художньо-продуктивною компетенцією.

        Саме темі формування художньо-продуктивної компетенції в дітей дошкільного віку був присвячений семінар завідувачів та вихователів-методистів, який відбувся 18 квітня 2019 року в ДНЗ № 12 «Світлячок» (завідувач Юрченко С.Д.). Світлана Дмитрівна зазначила, що пріоритетним напрямком роботи закладу є художньо-естетичний. Педагоги закладу під час проведення занять з художньо-продуктивної діяльності звертають увагу не лише на засвоєння ними знань, вмінь і навичок, а й виховують уміння сприймати навколишній світ в усій його красі та передавати його в своїх творчих роботах.

        Увазі учасникам заходу було запропоновано перегляд заняття «Квіти України» в старшій групі «Тюльпан» (вихователь Ткачук Т.С.), під час якого діти створювали об’ємні квіти для віночка в техніці квілінг.

        Педагоги міста разом із дітьми середньої групи «Ромашка» під час літературно-музичної розваги «Земля, родина і дитя – для щастя й віри в майбуття» (вихователь Скляр С.О., музичний керівник Бакуменко Л.Є.) намагалися знайти відповідь на риторичне запитання: звідки беруться діти?

        Дошкільнята у святковій радісній театральній атмосфері збагатили досвід яскравими враженнями від подорожі планетою Земля.

        Вихователь-методист Лобанова Н.М. у презентації «Методичні аспекти формування художньо-продуктивної компетенції дітей дошкільного віку» розкрила значення художньо-продуктивної діяльності на всебічний розвиток дітей дошкільного віку. Неля Миколаївна розповіла, що для ефективної роботи з даної теми у закладі організували творчу групу педагогів, яка спрямовує свою роботу на створення оптимальних умов та виконання завдань для розвитку творчого потенціалу дошкільників. Вихователі всіх вікових груп за уподобанням обрали та впроваджують в освітній процес нетрадиційні підходи до художньо-естетичного виховання.

         Під час майстер-класу, який провела вихователь Купенко Т.О., учасники семінару опанували техніку конструювання Айріс фолдінг.

         Наостанок, присутнім запропонували переглянути виставку творчих робіт вихователів та батьків, виконаних у різних техніках образотворчої діяльності, якою всі були приємно вражені.

         Обговорюючи проведений семінар, педагоги підкреслили необхідність виховання художньо-естетичного розвитку з раннього дитинства.

Гречка Л.М., методист методичного кабінету

відділу освіти Миргородської міської ради

     

    

     

     

 

Просмотров: 566 | Добавил: shkola9 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Архів записів
Календар
«  April 2019  »
SuMoTuWeThFrSa
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz