Вівторок, 14.07.2020, 03:05
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [0]
Конкурси на замыщення вакантних посад


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія


Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
Форма входу
Главная » 2015 » Травень » 15 » Екологія дитинства
14:11
Екологія дитинства

Екологія дитинства

     Природа хоче,  щоб діти були дітьми, перш ніж бути дорослими.

                      Дайте дитинству дозріти в дітях.

                 Жан – Жак Руссо

 

         13.05.2015 року на базі НВК «Гелікон» відбувся семінар – практикум для завідувачів дошкільних навчальних закладів, вихователів - методистів, заступників директорів з навчальної роботи  ЗНЗ  на тему  «Екологія дитинства: полілог науково - педагогічних підходів».

       Відкрила семінар методист методичного кабінету  відділу освіти Силко В.П., яка ознайомила присутніх з планом роботи семінару, підвела учасників до сприйняття теми « Екологія дитинства».   

       На сучасному етапі дошкільна освіта  України обрала  шлях гуманізації, то ж головним пріоритетом  кожного дошкільного навчального закладу   має  бути  забезпечення  належної  екології  дитинства. Сприятлива екологія дитинства передбачає бережне й шанобливе ставлення до унікальності дитинства, активний захист дитини у найуразливіший період її розвитку,   збереження    фізичного, психічного, духовного, морального здоров’я малечі,  створення  розвивального освітнього середовища,  наповнення притаманним  дитинству ціннісним змістом життєдіяльності.   Місія педагога – оберігати дитинство своїх вихованців, дарувати щиру любов, радість  і повагу,  допомогти розкритися здібностям і талантам кожної дитини.

      Директор комплексу Карач І.А. у виступі – презентації розкрила наукові, теоретичні основи,  практичне  забезпечення у навчальному закладі  екології дитинства. Поняття  екологія дитинства як інтегроване за своєю суттю відображає сукупність проблем, пов’язаних із забезпеченням комфортного проживання кожною дитиною періоду дитинства, її гармонійної взаємодії з довкіллям та збереженням  здоров’я як у фізичному, так і в соціально- психологічному,  соціально - педагогічному контекстах. Це  різноманітне та багате природне,  благополучне соціальне і  безпечне предметно – ігрове середовище, це чисте виразне мовлення найближчого оточення, оздоровча музика та інші доступні дітям твори мистецтва; це фізіологічно доцільний режим життєдіяльності з гармонійним поєднанням і чергуванням різних видів життєдіяльності дошкільника, оптимальні умови для рухової активності, здорове харчування. Ірина Анатоліївна назвала систему гуманності та комфортності екологічної освіти (за А.Богуш):  материнсько – батьківська  школа - від народження до 3-х років;  школа радості – дошкільний навчальний заклад; школа мислення – початкова школа; школа гуманності, людяності – середня школа; школа духовності – старша школа. Дотримуючись послідовності та наступності  в реалізації чинників екології в навчальному закладі застосовуються здоров’язбережувальні та  здоров’яформувальні технології в навчанні та  грі, в спілкуванні та самостійній діяльності, в математиці й фізкультурі,  образотворчості й  музиці… Нині в навчально - виховному комплексі впроваджується нова наука  - філософія для дітей. Педагоги  організовують кожну діяльність так, щоб вона була екологічно благополучною для дітей, дарувала їм здоров’я, мудрість, духовність, радість і задоволення від процесу. 

      Вихователь – методист закладу Парфенчик Н.І. поділилася досвідом роботи щодо  блочно – тематичного планування навчально – виховного процесу дошкільників, яке забезпечує сприятливу екологію дитинства.  Під час практичної частини семінару присутні переглянули організовану навчальну діяльність дошкільників: бінарне заняття - ознайомлення з природою та фізичне виховання на тему «Подорож дощових краплинок» (середня група, вихователь Парфеник Н.І., інструктор з фізичного виховання  Супруненко Л.Г.) і граматичну хвилинку  на тему «Весняні барви» (старша група, вихователь Ковальова Т.Г.). На заняттях простежувалися вдало підібрані зміст, методи і форми педагогічного впливу,  спрямовані  на розвиток мислення, пізнавальних і творчих здібностей дитини, формування ціннісної свідомості та відповідної культури поведінки. 

    Обговорюючи побачене, керівники дошкільних навчальних закладів, заступники директора з навчальної роботи відмітили важливість  наступності в роботі дитячого садка і школи, забезпечення належної екології дитинства,  бережне й шанобливе ставлення до дитинства, як у віковому вимірі, так і у глобальному значенні особистісного становлення людини.  

     Великий педагог - дошкільник Софія Русова  сказала  «Дитинство – це  ранок життя людини,  а  ранок має бути щасливим».  Над цим і працюють справжні «садівниці» дошкільних навчальних закладів міста.

Матеріали презентації: https://drive.google.com/file/d/0B0li6VgTj6NIdnVvV1Z0UUpmZ00/view?usp=sharing

 

Методист методичного кабінету

    відділу освіти Миргородської міської ради   В.П. Силко      

    

 

   

   

    

Просмотров: 1006 | Добавил: Юлия | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

влажность:

давление:

ветер:




























Архів записів
Календар
«  Травень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Пошук


Відділ освіти Миргородської міської ради © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz