Friday, 19.04.2024, 16:51
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [3]
Конкурси на замыщення вакантних посад
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Главная » 2017 » December » 6 » Формування в дітей  математичних  уявлень у різних видах діяльності».
16:53
Формування в дітей  математичних  уявлень у різних видах діяльності».

Формування в дітей  математичних  уявлень у різних видах діяльності».

 

Сенсорний розвиток – спосіб пізнання навколишнього світу,

в основі якого лежить робота органів чуття.

М. Монтессорі.

      У дошкільному віці закладається основа уявлень про світ, про об’єкти та явища дійсності, формується певний  стиль мислення. Тут важливо не згаяти час, відпущений дитині природою для  інтенсивного розвитку.  Тож вихователі мають знаходити нові шляхи активізації інтелектуального виховання дошкільників, індивідуалізації та диференціації освітнього процесу, особливо у логіко - математичному напрямку.

      Досвідом роботи з освітньої лінії  БКДО «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі»  поділилися педагоги  ДНЗ № 5 «Сонечко» (завідувач  Шклярук Л.А.) під час методичного об’єднання для вихователів- методистів та вихователів закладів міста під назвою  «Формування в дітей математичних уявлень у різних видах діяльності» , яке відбулося 30.11.2017 року.

        Для формування мотивації математичної діяльності дітей, пізнавального інтересу та активності  вихователь середньої групи  Дудніченко С.О. під час комбінованого заняття «Казкова геометрія» використала різні форми  для зацікавлення, наочність, гру, які  сприяли  розвитку позитивних емоцій дошкільників, допитливості, прагненню до пошукової діяльності. Усе це є важливими критеріями математичної компетентності.

       А вихователь – методист  закладу Солонець І.М. інтегроване заняття для дітей старшої групи  «Казками мандруємо,будинки будуємо» побудувала за принципом інтеграції  на сюжетах казок, під час якого формувала вміння аналізувати, порівнювати предмети, стимулювала виконувати різні вправи та завдання у підгрупах. Емоційну насиченість заняття  допомогли створити фізкультхвилинки математичного змісту та художнє слово. Важливою умовою формування позитивної мотивації дошкільників стало використання педагогом  прийомів заохочення.

      Змістовною та цікавою  була презентація  на тему «Математика – наука, яка розум упорядковує», запропонована для перегляду вихователем – методистом Солонець І.М. Перевірити свої знання з даної теми учасники заходу  змогли під час тестування «Сенсорне виховання дітей у дошкільному навчальному закладі».

      Вихователі закладу активно демонстрували підготовлені багатофункціональні дидактичні, розвивальні  ігри, які стимулюють  пізнавальну діяльність, формують у дошкільнят навички логічного мислення.

      Учасники методичного об’єднання схвально відгукувалися про використані форми роботи з дітьми та поділилися власним досвідом.

 

 

Гречка Л.М.,

методист відділу освіти

 Миргородської міської ради

       

     

   

  

 

Просмотров: 510 | Добавил: Юлия | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Архів записів
Календар
«  December 2017  »
SuMoTuWeThFrSa
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz