Неділя, 12.07.2020, 04:43
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [0]
Конкурси на замыщення вакантних посад


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія


Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
Форма входу
Главная » 2015 » Січень » 20 » Креативне мислення – запорука успішної співпраці педагога та обдарованої дитини
22:00
Креативне мислення – запорука успішної співпраці педагога та обдарованої дитини

        Позашкільні навчальні заклади виконують важливі організаційно-методичні функції: вони надають дітям додаткові знання, формують уміння та навички за інтересами, забезпечують потреби особистості у творчій самореалізації, інтелектуальному, духовному, фізичному розвитку. Головним завданням методичної служби є створення умов і можливостей для керівників гуртків щодо оволодіння передовими технологіями навчання і виховання. І тому вже традиційними стали засідання творчої групи керівників гуртків, на яких педагоги мають можливість розвивати свою компетентність, творче мислення, креативність, щоб потім, у повсякденній роботі позашкільника, створити найбільш сприятливі умови для розвитку особистості вихованця, навчити кожну дитину самостійно мислити, креативно підходити до розв’язання творчих завдань.

            20 січня в актовому залі відділу освіти для педагогів – позашкільників було проведено тренінг-гру «Креативне мислення – запорука успішної співпраці педагога та обдарованої дитини». Методист методичного кабінету Р.О. Білецька запропонувала керівникам гуртків ПНЗ заглибитись у коло своїх інтересів, розкрити свої можливості, визначити якості, що характеризують креативного педагога сучасного позашкільного навчального закладу та висловити своє бачення ролі педагога у формуванні творчої активності вихованців.

            Керівники гуртків поділились своїм досвідом роботи. Так, Дерика О.М., педагог із ЦЕВ, розповіла, як у своїй діяльності вона застосовує принципи педагогіки М. Монтессорі, завдяки яким підкреслюються і розвиваються потенційні здібності дитини, приділяється велика увага незалежності дитини та її індивідуальним потребам.

          Тренінг допоміг педагогам усвідомити, що креативний, творчий «вихователь, який не cтискає, а визволяє, не пригнічує, а підносить, не мне, а формує, не диктує, а вчить, не вимагає, а запитує, – за словами Я. Корчака, – переживає з дитиною багато натхненних хвилин».

             

І.В.Шевченко, методист методичного кабінету відділу освіти

 

 

Просмотров: 318 | Добавил: Ірина | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

влажность:

давление:

ветер:




























Архів записів
Календар
«  Січень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Пошук


Відділ освіти Миргородської міської ради © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz