Четвер, 16.07.2020, 16:21
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [0]
Конкурси на замыщення вакантних посад


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія


Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Форма входу
Главная » 2014 » Лютий » 25 » Математика у сучасній школі.
23:35
Математика у сучасній школі.

Математика у сучасній школі.

            Згідно плану роботи методичного кабінету відділу освіти Миргородської міської ради  та плану роботи творчої групи вчителів математики м. Миргород  21 лютого 2014 року на базі Миргородської гімназії ім. Т.Г.Шевченка відбулося засідання вчителів математики. Тема, над якою працювали члени творчої групи, – «Застосування інтерактивних методів навчання як один із шляхів підвищення ефективності уроків математики». Зі своїми здобутками ознайомили колег педагоги Миргородської гімназії імені Т.Г. Шевченка: Радченко Олена Іванівна, учитель вищої категорії, «Учитель – методист», та Кравченко Наталія Миколаївна, учитель вищої категорії, «Старший учитель».

            Педагоги гімназії яскраво проілюстрували, як, використовуючи сучасні засоби навчання та програмове забезпечення, можна легко, швидко, з чистими руками, будувати складні графіки, перетворюючи їх з одного виду в інший за лічені долі секунди. Як просто опитати теоретичний матеріал та перевірити вміння використовувати його на практиці. Такі глибокі знання мають учні, що вивчають математику 8 годин на тиждень…

            Члени творчої групи зійшлися на думці: ці педагоги є майстрами своєї справи. Кожна секунда їх уроків була якісно використана, охоплення учнів на занятті – 100%. Швидкий темп уроків спонукав школярів слідкувати за тим, що говорять однокласники та вчитель. Учні на уроці виступали в ролі вчителя, критика; особи, що може сама себе оцінити, навчити, проконтролювати.

            У процесі обговорення побаченого математики дійшли висновку, що у центрі сучасної освіти стоїть, мабуть, не стільки сам предмет (хоча його роль беззаперечно вагома), скільки способи мислення, діяльність, здатність вирішувати складні проблеми шляхом аналізу, відшарування головного від другорядного; вміння усвідомлювати наслідки прийнятого рішення.

            Члени творчої групи вирішили, що варто систематично вчителям залучати учнів до підготовки уроків, викладення нового матеріалу, аналізу шляхів розв’язання та доведення. Школярі  не тільки вчаться самостійно здобувати знання, а й пробують свої сили у навчанні інших. Яскравими прикладами цього є робота в парах, групах, використання сучасних технічних засобів навчання, що дають змогу швидко доводити або заперечувати думку своїх опонентів.

            Прекрасно, коли у тандемі з учителем та учнями активно співпрацюють і батьки. Саме там, де цей трикутник нерозривний – ширше поле для діяльності, креативу і вчителеві, і школярам. А у виграші  - всі!!!

Просмотров: 322 | Добавил: Юлия | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

влажность:

давление:

ветер:




























Архів записів
Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Пошук


Відділ освіти Миргородської міської ради © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz