П`ятниця, 03.07.2020, 21:47
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [0]
Конкурси на замыщення вакантних посад


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія


Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
Форма входу
Главная » 2019 » Квітень » 24 » Методичне об’єднання учителів-дефектологів, учителів-логопедів та  корекційних педагогів міста
12:58
Методичне об’єднання учителів-дефектологів, учителів-логопедів та  корекційних педагогів міста

      

Методичне об’єднання учителів-дефектологів,

учителів-логопедів та  корекційних педагогів міста. 

 

     23 квітня 2019 р. у відділі освіти  відбулося  чергове засідання методичного об`єднання учителів-дефектологів, учителів-логопедів міста. (Керівник МО вчитель- логопед ДНЗ №11 «Теремок» Короленко Т.П.).

У педагогів відбувся активний діалог під час «круглого» столу на тему: «Єдиний освітньо-корекційний простір з дітьми, що мають специфічні освітні потреби», ділилися враженнями від участі в обласних семінарах-практикумах, інформацією про курси підвищення професійної кваліфікації тощо.

      Ганжа О.М., учитель-дефектолог ДНЗ №10 «Веселка», запропонувала увазі присутніх  переглянути презентацію по розвитку словесно-логічного мислення у корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (ЗПР) із використанням блоків Дьєнеша. Оксана Михайлівна розповіла, що   ігри з блоками допомагають знайомити дітей із формою, кольором і розміром об`єктів, із математичними уявленнями, проводити аналіз, порівняння, класифікацію, узагальнення. Вона також зазначила, що в роботі з дітьми  використовує 24 площинні  геометричні фігури. Роботу проводить від простого до складнішого з поступовими етапами: на першому етапі знайомить малят із формою, кольором, величиною і навчає шукати відповіді на запитання «де»?, «як»?, «звідки»?; на другому етапі ознайомлює дітей з іграми і правилами; під час третього – використовує картки, навчають дітей визначати ознаки кольору, форми і величини; а на  четвертому – використовує таблиці і схеми. Обов`язково стимулює вихованців похвалою, підтримкою, радіє їх найменшим успіхам, бачить позитивні результати.

        Наостанок, вчителі-дефектологи проаналізували роботу методичного об’єднання за 2018-2019 навчальний рік, відзначили  ефективність проведених засідань, під час яких обмінювалися педагогічним досвідом, удосконалювали свою професійну компетентність та майстерність. Протягом року була створена обстановка колективної творчості  педагогів, де вони мали змогу урізноманітнювати форми і методи роботи з дітьми, вихователями і батьками вихованців для забезпечення повноцінного формування особистості дитини та її всебічного розвитку. 

Короленко Т.П.,

вчитель-логопед

ДНЗ №11 «Теремок»,

керівник МО

 

 

       

Просмотров: 195 | Добавил: Юлия | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

влажность:

давление:

ветер:




























Архів записів
Календар
«  Квітень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук


Відділ освіти Миргородської міської ради © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz