Thursday, 25.04.2024, 01:33
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [3]
Конкурси на замыщення вакантних посад
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Главная » 2017 » May » 23 » Наказ №263 від 19.05.2017
16:11
Наказ №263 від 19.05.2017

Миргородська міська рада

Полтавської області

Відділ освіти

 

НАКАЗ

 

19.05.2017                                                                                                                                                            № 263

 

Про підсумки атестаційної експертизи

Миргородської загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів №3

Миргородської міської ради

Полтавської області

 

 

Відповідно до частини 3 статті 40 Закону України «Про загальну середню освіту», Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.01. 2015 № 67, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.02.2015 за № 173/26618, на виконання Плану проведення атестаційної експертизи, затвердженого планом роботи відділу освіти Миргородської міської ради на 2017 рік, наказу відділу освіти від 01.03.2017 №100 «Про проведення атестаційної експертизи Миргородської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Миргородської міської ради Полтавської області» у період з 03.05.2017 по 10.05.2017 проводилась державна атестаційна експертиза Миргородської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Миргородської міської ради Полтавської області.

Атестаційну експертизу проводила комісія у кількості 12 спеціалістів, які забезпечили експертну перевірку всіх напрямів діяльності загальноосвітнього навчального закладу згідно з робочою програмою, підготували матеріали атестаційної експертизи (протоколи, висновки з рекомендаціями та пропозиціями експертної комісії щодо наслідків атестаційної експертизи).

Атестаційна експертиза показала, що педагогічний колектив закладу на достатньому рівні забезпечує реалізацію державної політики в галузі освіти, виконання вимог чинного законодавства, завдань, визначених Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті.

Проводиться певна робота зі створення умов для здобуття учнями початкової, базової та повної загальної середньої освіти.

Основні нормативно-правові документи, які регулюють діяльність початкової, середньої та старшої шкіл відповідають заявленому типу і статусу навчального закладу.

Експертиза результативності навчально-виховного процесу показала достатній рівень. Спостерігається відповідність між оцінюванням навчальних досягнень з предметів інваріантної складової за навчальний рік, семестри, проведені зрізи знань. При цьому наявна невідповідність між результатами річного оцінювання та балами зовнішнього незалежного оцінювання, зокрема, з української мови та літератури. Це призвело до низької оцінки із модуля «Забезпечення якості загальної середньої освіти». Учні школи засвоюють знання з предметів інваріантної складової достатньому рівні. Якість знань становить в залежності від предмета та класу – в середньому 40-60%. Тому адміністрації надано низку пропозицій щодо шляхів покращення ситуації.

Заслуговує на увагу робота адміністрації школи та педагогічного колективу з питань забезпечення рівного доступу до навчання дітей із особливими потребами; стовідсоткове охоплення навчанням всіх дітей шкільного віку, контроль за продовженням навчання випускників 9-х класів; системи виховної роботи та учнівського самоврядування. Проводиться певна робота адміністрації закладу над впровадженням інновацій у навчально-виховний процес. При цьому адміністрації закладу слід активніше залучати позабюджетні кошти для забезпечення фаховими та періодичними виданнями для різних напрямів організації навчально-виховного процесу, забезпеченню модернізації навчально-матеріальної бази кабінетів природничих дисциплін.

Заслуговує на увагу той факт, що у закладі введено курси за вибором економічного спрямування, що збагачує вибір світоглядних дисциплін при відсутності профільного навчання у старшій школі.

Адміністрація сприяє всебічній популяризації закладу через засоби масової інформації, активно співпрацює із батьками учнів та громадськими організаціями та підприємствами.

У закладі забезпечується належний стан навчальних та допоміжних приміщень, надвірних споруд, що є на території закладу, санітарно-гігієнічний режим та умови для підтримання життєдіяльності школярів та працівників .

При цьому слід наголосити на виявлених недоліках:

  1. Потребує докорінного покращення матеріально-технічна база кабінетів природничо-математичного циклу, унаочнення застаріле, не відповідає сучасним вимогам. Це вимагає пошуку додаткових джерел фінансування для сучасного переоснащення зазначених кабінетів.
  2. Потребує покращення робота із обдарованими дітьми, активізація роботи Малої академії наук, більш дієве використання варіативної складової навчальних планів, особливо старшої школи для підготовки учасників предметних олімпіад, підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання.
  3. З урахуванням частки справних комп’ютерів, які використовуються у навчанні дітей, забезпеченість технікою становить 19 учнів на 1 комп’ютер. Це низький рівень забезпеченості. Необхідно вирішувати питання про поступову заміну машин на нові.

Проте зазначені недоліки суттєво не впливають на рівень освітньої діяльності навчального закладу. Виходячи з вищезазначеного,

 

НАКАЗУЮ:

  1. Визнати Миргородську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №3 Миргородської міської ради Полтавської області атестованою. Термін дії державної атестаційної експертизи - 10 років з моменту видачі наказу.

2. Відмітити позитивний досвід роботи закладу з питань організації виховної роботи, діяльності по створенню позитивного іміджу закладу, системній роботі по здійсненню всіх видів контролю за роботою різних ланок школи.

3. Головному спеціалісту відділу освіти Миргородської міської ради Похно Л.М. взяти на контроль виконання рекомендацій за наслідками атестаційної експертизи школи.

4. Спеціалістам відділу освіти Похно Л.М, Яшній Л.М. та міському методичному кабінету ( завідувач Невєрова Ю.В.):

4.1. До 01.06.2017 надати допомогу адміністрації закладу в розробці заходів з виконання пропозицій та рекомендацій атестаційної комісії.

4.2. Внести в план роботи методкабінету питання надання методичної допомоги закладу в міжатестаційний період.

 

5. Адміністрації ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 (директору – Пляшник Л.С., заступникам директора з навчальної та виховної роботи Погорєловій В.А., Шаповаловій В.В відповідно):

5.1. Підсумки атестації, висновки та пропозиції експертної комісії взяти до неухильного виконання.

5.2. До 29.05.2017 розробити заходи з ліквідації виявлених недоліків та перспективний план розвитку школи, розглянути їх на засіданні педагогічної ради.

5.3. Результати атестації закладу враховувати при проведенні атестації педагогічних кадрів.

5.4. Постійно працювати над поповненням та оновленням матеріально-технічної бази предметних кабінетів, придбання мультимедійних засобів, проекторів, оргтехніки.

5.5. До 01.09.2017 спільно з бібліотекарем школи вивчити потребу вчителів у періодичних виданнях, необхідних для здійснення навчально-виховного процесу, та винайти можливість їх підписки.

5.6. До 01.09.2017 розробити механізми стимулювання участі педагогів та учнів у предметних олімпіадах, конкурсах-захистах робіт учнів-членів Малої академії наук, спортивних та творчих змаганнях та конкурсах.

5.7. Постійно тримати на контролі питання виконання річного плану роботи закладу, у разі потреби проводити його коригування.

5.8. Постійно вивчати та поширювати передовий педагогічний досвід учителів школи, особливо спрямований на роботу із обдарованими дітьми. Активніше залучати спонсорські та інші благодійні кошти, в першу чергу, на оновлення матеріальної бази кабінетів, поповнення бібліотечних фондів періодичною методичною та художньою літературою, стимулювання роботи кращих педагогів.

5.9. До 29.05.2017 інформувати відділ освіти про проведену роботу.

 

6. Педагогічним працівникам:

6.1. Постійно працювати над запровадженням інноваційних методик навчання, брати активну участь у засіданнях міських методичних об’єднань, роботі постійно діючих семінарів міського та обласного рівня.

6.2. Постійно дотримуватись вимог навчальних програм та Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.

6.3. Здійснювати диференційований підхід до навчання школярів, звернувши особливу увагу на роботу із обдарованими дітьми.

6.4. Брати активну участь у підготовці учнів до різноманітних інтелектуальних, творчих, спортивних, дослідницьких конкурсів з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу і рейтингу навчального закладу.

 

  1. Контроль за виконанням наказу покласти на головного спеціаліста відділу освіти Похно Л.М.

 

Начальник відділу освіти

Миргородської міської ради                         (підписано)       Т.М. Колибельнік

Просмотров: 703 | Добавил: furmanpost | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Архів записів
Календар
«  May 2017  »
SuMoTuWeThFrSa
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz