Вівторок, 14.07.2020, 05:23
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [0]
Конкурси на замыщення вакантних посад


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія


Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Форма входу
Главная » 2019 » Грудень » 9 » «Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках упровадження Концепції «Нова українська школа»
13:50
«Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках упровадження Концепції «Нова українська школа»

   «Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дітей. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити те, що робила вчора. Нехай нове з’являється у її житті поступово і не приголомшує лавиною вражень», - так  В.О.Сухомлинський висловлювався щодо питання наступності між дошкільним і шкільним навчанням.

    Саме  зараз, коли впроваджуються   засади Нової української школи, час  приділити максимум  уваги послідовності в умовах  безперервної освіти. Усе це  можливе  за дотримання  принципу наступності дошкільної та початкової освіти.

    Забезпечення наступності змісту дошкільної та початкової освіти, відповідність Базового компонента дошкільної освіти віковим особливостям дітей старшого дошкільного віку та вимогам концептуальних засад реформування Нової української школи - ці питання розглядалися під час семінару завідувачів, вихователів - методистів ЗДО та вчителів початкових класів ЗЗСО, що відбувся 5 грудня 2019 року у відділі освіти Миргородської міської ради. Гречка Л.М., методист методичного кабінету, з метою налаштування на конструктивну взаємодію педагогів ЗДО та ЗЗСО, запросила учасників засідання до гри «Чарівна капустина», в якій були закодовані завдання до теми семінару.

    Для реалізації державної  політики в галузі дошкільної освіти, з урахуванням всіх вимог сьогодення, Міністерством освіти і науки України розроблено освітню програму для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», яка є платформою для переходу до Нової української школи. Вихователь - методист ЗДО №10 «Веселка» Головіченко О.В. детально ознайомила присутніх з особливостями програми та можливостями її реалізації за допомогою розробленого навчально-методичного комплекту «Впевнений старт»: Книга для вихователя,  Книга для дошкільника, Альбом з художньо-творчої діяльності, Книга для батьків. Дана програма передбачає свободу професійної діяльності, що надає вихователям широкі можливості у виборі форм, методів, засобів реалізації освітніх завдань та  співпраці з батьками. А Передрій В.І., вчитель початкових класів, заступник директора з навчальної роботи ЗОШ І-ІІІ ступенів імені І.А.Зубковського, розповіла про особливості організації освітнього процесу в умовах запровадження нового Державного стандарту початкової освіти. Валентина Іванівна відзначила, що професія вихователя і вчителя - це можливість постійно перебувати у чудовому світі дитинства, в світі казки і фантазії. Зануритися у світ казки, змоделювати свою власну розповідь за допомогою інноваційної розвивальної технології карток Проппа, змогли учасники семінару. Вони пересвідчились у ефективності використання карток Проппа у роботі з дітьми, які допомагають запам’ятовувати чималий обсяг інформації та активізують зв’язне мовлення.

     Венгер Л.А. сказав: «Бути готовим до школи - не означає вміти читати, писати і рахувати. Бути готовим до школи означає - всьому цьому навчитися». І, звичайно, на допомогу дитині приходять батьки та педагоги. Під час групової роботи - створення плакатів на тему «Портрет дитини, батьків, вчителів першокласника», учасники засідання визначили, якими мають бути кроки батьків, педагогів дошкільної та початкової ланок освіти для кращої, безболісної адаптації дитини до школи. Наразі, яким же повинен бути випускник ЗДО та майбутній першокласник ЗЗСО, присутні відповіли, створивши «Модель сучасного випускника ЗДО» та «Модель майбутнього першокласника». В обох моделях багато спільних рис, якими мають володіти діти дошкільного віку та школярі. Тож залишається одне - плідно працювати, впроваджуючи  інноваційні технології, передовий педагогічний досвід з метою розвитку життєво-компетентної особистості, яка буде відповідати даним  моделям.

    Підбиваючи підсумок, присутні відмітили, що Базовий компонент дошкільної освіти та Державний стандарт початкової освіти покликані забезпечити становлення особистості дитини, її фізичний, комунікативний, пізнавальний, соціально-моральний, художньо-естетичний, креативний розвиток, набуття нею практичного досвіду. Дбаючи про наступність дошкільної й початкової ланок освіти, вихователі та вчителі мають стати партнерами, які розуміють і цінують діяльність одне одного. Успіх адаптації під час переходу дитини з дитячого садка до початкової школи значною мірою залежить від налагодженої взаємодії між обома закладами освіти.

Ботвіновська О.В., завідувач ЗДО №11 «Теремок»

ФОТО

Просмотров: 162 | Добавил: Nata | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

влажность:

давление:

ветер:




























Архів записів
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Пошук


Відділ освіти Миргородської міської ради © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz