Четвер, 16.07.2020, 16:31
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [0]
Конкурси на замыщення вакантних посад


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія


Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
Форма входу
Главная » 2017 » Березень » 3 » Наступність у роботі дошкільного навчального закладу і школи
15:24
Наступність у роботі дошкільного навчального закладу і школи

        Саме цю тему було винесено для розгляду та обговорення  на семінарі керівників навчальних закладів міста, що відбувся 1 березня 2017 року на базі НВК «Гелікон» (директор Полтавська  Д.А.).

     Відкриваючи зібрання,   Колибельнік Тетяна Миколаївна, начальник  відділу освіти  Миргородської міської ради, зазначила, що забезпечити плавний перехід дітей від дошкільного дитинства  до повноцінного шкільного життя можна лише спільними зусиллями колективів  дошкільних навчальних закладів  і шкіл.

      «Школа не повинна вносити різкий перелом у життя дітей. Нехай, ставши  учнем, дитина продовжує робити сьогодні те, що вона робила вчора» -  саме  ці слова В.Сухомлинського стали лейтмотивом доповіді-презентації  директора навчально-виховного комплексу «Гелікон» Полтавської Д.А. У своєму виступі  Дарія Анатоліївна відмітила, що перехід дитини з дитячого садка до школи пов’язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із зіткненням з новими проблемами, формами діяльності, новим типом стосунків з однолітками, відкриттям  у собі нових можливостей. Одній дитині це додає піднесеного настрою, відчуття переходу на вищий щабель, іншій  вселяє ностальгію за звичним життям у дитячому садку.  Щоб  забезпечити  умови, що дають змогу запобігати стресовим станам та шкільній дезадаптації дитини, у закладі    сформоване  єдине навчально-виховне середовище. З цією метою проводяться: зустрічі вчителів з вихованцями ДНЗ, взаємовідвідування занять і уроків, спільні виховні заходи,   засідання педагогічних рад, методичні об’єднання вихователів і вчителів початкових класів,  загальні батьківські збори, консультації для батьків щодо готовності дітей до навчання в школі. 

         Наскрізним курсом, що впроваджується  в закладі з дитячого садка до школи, є предмет «Логіка».  Учасники семінару переглянули заняття «Подорож розумників» (старша група «Теремок», вихователь Парфенчик Н.І.) з розвивального курсу «Логіка світу для дошкільнят» та урок з логіки «Задачі на припущення» (2 клас, учитель  Синельник В.М.). Під час навчально-пізнавальної діяльності дошкільнята та школярі досліджували та розмірковували,  розв’язували завдання та задачі, шукали оригінальні шляхи вирішення проблеми. Присутні також з великим задоволенням вправлялися у розв’язуванні задач на припущення.

             У ході обговорення проблеми учасники семінару дійшли висновку: запорукою ефективного формування юної особистості є злагодженя співпраця всіх суб’єктів педагогічного впливу  - вихователів, учителів та батьків. Саме така взаємодія забезпечує наступність між дошкільною і початковою ланкам освіти.

 

Силко В.П., методист методичного кабінету відділу освіти Миргородської міської ради

 

Просмотров: 283 | Добавил: shkola9 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

влажность:

давление:

ветер:




























Архів записів
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Пошук


Відділ освіти Миргородської міської ради © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz