Неділя, 12.07.2020, 05:59
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [0]
Конкурси на замыщення вакантних посад


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія


Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Форма входу
Главная » 2017 » Лютий » 20 » «Неправильні» діти
16:21
«Неправильні» діти

«Неправильні» діти

    Проблемні, «неправильні» або «нестандартні»… Саме про дітей, яких характеризують цими епітетами, йшла мова на засіданні круглого столу «Гіперактивна дитина в полі зору класного керівника», який відбувся 17 лютого у гімназії ім..Т.Г.Шевченка. Цікаво, хто вигадав поняття стандарту стосовно дитини? Напевно, той, кому було просто лінь розібратися в дитячій особистості.

   Гіперактивний розлад із дефіцитом уваги (така повна назва цього порушення, скорочено — ГРДУ) обговорюється не вперше. Але проблема варта того, щоб до неї повертатися, адже вона визнана першочерговою у сфері охорони психічного здоров'я дітей та підлітків.

   Учасники засідання, заступники директора з виховної роботи, класні керівники, працівники психологічної служби, батьки, набували знань з історії вивчення та статистики дитячої гіперактивності, клінічної картини, причин, особливостей корекції гіперактивної поведінки.

   Практичний психолог ЗОШ I-III ст..№1 ім. Панаса Мирного Сидоренко В.М. розповіла про типовий шлях, який проходить дитина з гіперактивним розладом. Баніт С.Г., практичний психолог гімназії ім..Т.Г.Шевченка, надала практичні рекомендації щодо організації навчання, спілкування, взаємовідносин з гіперактивною дитиною.

   Жваво обговорювались кваліфікаційні вимоги до особистості педагога, важливі моральні риси характеру дорослих учасників навчально-виховного процесу.

   Варто пам’ятати, що «педагогічний процес – це послідовні зміни усіх учасників: вихованці «рухаються» (в позитивну чи негативну сторону) у своїй вихованості та навченості, а вчитель поповнює (або втрачає) професійну компетентність; обидва учасники педагогічного процесу пов’язані як суб’єкти і об’єкти, обидва по-різному розвивають власну соціальність».

Р.О.Білецька, методист ММК.

Просмотров: 358 | Добавил: Юлия | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

влажность:

давление:

ветер:




























Архів записів
Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Пошук


Відділ освіти Миргородської міської ради © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz