Tuesday, 16.04.2024, 12:57
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [3]
Конкурси на замыщення вакантних посад
Статистика

Total online: 2
Guests: 2
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Главная » 2020 » December » 22 » Патріотичне виховання дітей засобами інтегрованого підходу в художньо-продуктивній діяльності
16:12
Патріотичне виховання дітей засобами інтегрованого підходу в художньо-продуктивній діяльності

Як у маленького деревця турботливий садівник

 укріплює корінь…, так і педагог повинен турбуватися

 про виховання у своїх дітей почуття безмежної

 любові до України…, вірності великим традиціям.

 В. О. Сухомлинський

       Невід'ємною складовою виховного процесу в системі освіти є патріотичне виховання, яке в умовах сьогодення  набуває особливої актуальності та вимагає нових підходів. Згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти, одним з головних чинників розвитку особистості є формування національної свідомості, впровадження національної культури, мови, традицій, розвиток природних здібностей, творчого мислення, самовираження особистості дитини в різних видах діяльності, зокрема, в художньо- продуктивній.

   15 грудня 2020 року в онлайн режимі відбулося методичне об’єднання вихователів за темою «Патріотичне виховання дітей засобами інтегрованого підходу в художньо-продуктивній діяльності». Досвідом роботи з цього питання поділилися педагоги ДНЗ №2 «Оленка» комбінованого типу (завідувач Горбенко Т.Ф.), адже  пріоритетним напрямом роботи закладу є національно – патріотичне виховання. Горєлова В.Ю., вихователь – методист, запросила присутніх до Методичної студії «Національне виховання засобами живопису», де розкрила магічну силу творів українського живопису, які виховують у дітей  любов до рідної землі, природи, народу та його традицій. Педагог запропонувала орієнтовний перспективний план роботи щодо ознайомлення дошкільнят із творами живопису та надала методичні рекомендації, як розповідати дітям про картину. Також Валентиною Юріївною була проведена вікторина для педагогів «Чи знаємо ми живопис України?», під час якої присутні розширили знання про український живопис, удосконалили професійні вміння ефективно використовувати художні полотна в роботі з дітьми.  

       Щоб український живопис став одним із провідних засобів національного виховання дошкільнят, необхідна постійна самоосвіта педагогів у цій царині. За ініціативи Різніченко О.В., керівника творчої групи «Магія мови», вчителя- дефектолога, було організовано  відвідування Диканської церкви в м. Полтава,  усипальниці сім’ї Кочубеїв, музею Полтавської битви з розглядом галереї картин, музею-садиби Івана Котляревського. Під час зустрічі з поетом, членом спілки художників України, педагогом-викладачем керамічного технікуму ім. М. Гоголя  Мисаком Сергієм Кузьмовичем, педагоги  познайомилися з його художніми творами – пейзажами, портретами, натюрмортами у супроводі ліричної поезії про кохання, сенс життя, філософію. Не залишило байдужим та надихнуло до власної творчості  вихователів закладу  знайомство з   художницею Симоновою Ксенією, яка створює живі сюжети піском та технікою малювання на воді «ебру». А члени динамічної групи закладу «Країна фантазерів» (керівник Бойцова В.Г.),  проводили  у «Творчій вітальні» майстер – класи «Опішнянські мотиви в образотворчій діяльності».

    Педагоги дошкільного закладу знаходяться у постійному пошуку сучасних форм і методів роботи з проблем національно-патріотичного виховання дошкільників через художньо- продуктивну діяльність. Орієнтуючись на тему методичного об’єднання, вихователі ДНЗ №2 провели інтегровані заняття з образотворчої діяльності та народознавства з використанням нетрадиційних технік малювання. Так, вихователь старшої групи «Ластівка» Жигалко С.Г. запропонувала для перегляду відео заняття «Краса української зими», де діти наносили зображення за допомогою техніки «акватипія». Вчитель-дефектолог Різніченко О.В. під час інтегрованого заняття «Фантастичні звірі  М. Приймаченко» у групі дітей із порушенням зору «Журавлик» акцентувала увагу на терапевтичному впливі зображувальної діяльності на дошкільнят. Вихователь старшої групи «Ромашка» Фурса Л.М. провела з дітьми інтегроване заняття «Вчимося малювати в Марії Приймаченко», творчість якої надихнула на зображення казкових тварин «долонькою». А Басараб С.В., вихователь цієї ж групи, «заримувала» інтегроване заняття із зображувальної діяльності «Веселі барви Осені». Використання нетрадиційних технік малювання у ЗДО дає змогу дітям відчувати себе розкутими, сміливими, неординарними, що сприяє  розвитку уяви, творчих здібностей, креативного мислення, надає повну свободу для самовираження, а головне -  гарантує позитивний результат незалежно від здібностей та обдарувань дитини.

    Підсумовуючи роботу методичного об’єднання, учасники відмітили професійну та змістовну підготовку педагогів ДНЗ № 2 «Оленка» та наголосили, що успіх патріотичного виховання залежить від правильної організації всієї освітньої роботи в дошкільному закладі, зокрема, й від створення розвивального середовища  - предметного і духовного, бо саме в дошкільному віці закладаються основи формування духовності, почуттів, світосприйняття, усвідомлення свого «Я».

Л.М. Гречка, методист

відділу освіти  Миргородської міської ради

              

Просмотров: 249 | Добавил: Nata | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Архів записів
Календар
«  December 2020  »
SuMoTuWeThFrSa
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz