Saturday, 20.04.2024, 08:41
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [3]
Конкурси на замыщення вакантних посад
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Главная » 2016 » March » 22 » Про результати вивчення стану задоволення перебуванням у школі та рівне ставлення до дітей у загальноосвітніх навчальних закладах міста
15:41
Про результати вивчення стану задоволення перебуванням у школі та рівне ставлення до дітей у загальноосвітніх навчальних закладах міста

Про результати вивчення

стану задоволення перебуванням у школі та рівне ставлення до дітей у загальноосвітніх навчальних закладах міста

 

Якісна освіта розглядається сьогодні як один з індикаторів функціонування освітнього середовища навчальних закладів. За таких умов ефективним засобом отримання інформації про діяльність загальноосвітніх шкіл залишається моніторингове спостереження, що надає змогу вчасно усунути певні прорахунки і розробити стратегію подальшого розвитку. Водночас актуальність запровадження моніторингу пов’язана з необхідністю отримання відомостей про аспекти впливу на учня. Адже рівний доступ до якісної загальної середньої освіти залежить від комфортності становища дитини та її взаємодії з різними об’єктами системи освіти.

Моніторинг освітнього середовища здійснювався працівниками психологічної служби протягом березня 2016 року. Основу моніторингового дослідження склали міжсуб’єктні взаємодії, які розглядались у системах з центром “учень”: учень - учень, учні - дорослі.

Метою мікродослідження було практичне вивчення освітнього середовища шляхом анкетування (Анкета про задоволення перебуванням у школі та рівне ставлення), експертної оцінки, рівнів взаємодій та впливів на учня, вироблення рекомендацій щодо покращення умов комфортного перебування учня у навчальному закладі.

Завдання:    окреслити коло питань для подальших досліджень, пов’язаних з формуванням інноваційного освітнього середовища школи; виявити комфортність учнів та педагогів в освітньому середовищі школи.

У дослідженні взяли участь учні 8-х класів ЗНЗ міста. Всього 269 респондентів, що складає 81,02 % від загальної кількості.

Результати дослідження представлені в діаграмах.

Наскільки подобається тобі в школі?

Дискримінацію та насильство у школі не відчували відповідно 77,32% та 76,2% респондентів. Решта учнів стверджують, що відчували дискримінацію та насильство через стать, етнічне походження, релігію, через інвалідність, а також через гарне навчання. Досить часто і часто явища траплялися із 11,89% опитаних, рідко – 21,93%. Найчастіше це відбувається на перервах через гарну оцінку, зріст, зовнішній вигляд.

 

Чи ти був/була ображена кимось з учнів?

15,24% учнів стверджують, що часто відчувають образи від однолітків і старших учнів через слова, удар чи поштовх,  виключення з групи, через повідомлення на мобільний телефон чи в Інтернет. 39,77% восьмикласників відчувають себе ображеними «рідко».

Чи ти був/була ображена кимось з дорослих?

Як показало анкетування, 60,59% опитаних почуваються у навчальному закладі «ні добре, ні погано». Образи відчувають як з боку однолітків, так і з боку дорослих.  Звертаємо увагу на образи через гарну оцінку та через повідомлення на мобільний телефон чи в Інтернет.

Виходячи з аналізу результатів опитування, рекомендуємо:

працівникам психологічної служби:

  • створювати сприятливий соціально-психологічний клімат в навчальному закладі шляхом оптимізації змісту та форми психологічної просвіти педагогічних працівників і батьків;
  • оновити зміст та форми просвітницької роботи, спрямованої на розвиток гуманістичного мислення, підвищення психологічної культури всіх учасників освітнього процесу, сприяння саморозвитку особистості;
  • проводити просвітницькі психолого-педагогічні конференції для батьків, на яких надавати інформацію про засоби та методи зменшення психологічної травматизації дітей;
  • організовувати заходи для формування толерантного ставлення учнів один до одного;
  • продовжити роботу з профілактики насильства в шкільному середовищі, формування здорового способу життя і свідомого ставлення до власного здоров’я.

 

Методист       Р.Білецька

Просмотров: 530 | Добавил: furmanpost | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Архів записів
Календар
«  March 2016  »
SuMoTuWeThFrSa
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz