Вівторок, 14.07.2020, 06:04
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [0]
Конкурси на замыщення вакантних посад


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія


Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Форма входу
Главная » 2014 » Грудень » 22 » Про уроки з психологом
13:16
Про уроки з психологом

Про уроки з психологом

     Сучасна школа переживає нині досить складний період, коли здійснюється рішучий поворот педагогічного процесу до особистості школяра. Нова школа має поважати гідність кожного учня, його індивідуальні запити й інтереси, створювати сприятливі умови для самопізнання, саморозвитку, самовизначення та самореалізації особистості школяра. Протягом навчально-виховної діяльності має відбуватися цілеспрямований розвиток певної системи психічних якостей особистості учня, що так необхідно для сучасного життя.

     Підлітковий вік зазвичай характеризується «нестачею» чого-небудь. Підлітки можуть почувати себе недостатньо хорошими, розумними, привабливими. У той же час вони намагаються розібратися, хто вони, де збираються знайти своє місце в житті і яким чином будуть до цього йти. Це час роздумів над великою варіабельністю різних видів життєвого шляху, самовизначення, само прийняття.

  Шкільне життя дитини відбувається в складноорганізованому, різноманітному за формами та спрямованістю середовищі. За своєю природою це середовище є соціальним, тому що являє собою систему різних стосунків дитини з однолітками й школярами іншого віку, педагогами, батьками (своїми й однокласників), іншими дорослими, що беруть участь у навчальному процесі. За своїм змістом середовище може бути інтелектуальним, естетичним, етичним, побутовим тощо.

     Потрапляючи до школи, дитина опиняється перед безліччю різноманітних виборів, що стосуються всіх сторін життя цього світу: як учитися і як будувати свої стосунки з учителями, як спілкуватися з однолітками, як ставитися до тих або інших вимог і норм та ін. Можна сказати, що шкільне середовище пропонує учню на вибір безліч шляхів, якими можна йти, тобто розвиватися.

     На допомогу мають прийти оточуючі дорослі, які, спираючись на свої соціальні, професійні або особистісні позиції, можуть надати школярам різноманітної підтримки.

       Передусім — це Педагог, Батьки та Психолог.

     Діяльність практичного психолога в школі здійснюється у співпраці з усіма учасниками навчально-виховного процесу. Професійна взаємодія з класним керівником – важлива складова цієї діяльності, оскільки від неї залежить ефективність навчально-виховного процесу в цілому. Скоординованість дій психолога і класного керівника забезпечує єдність, цілісність психолого-педагогічного впливу як на особистість учня, так і на його батьків, що зрештою сприяє підвищенню рейтингу закладу освіти.

     Саме про особливості співпраці практичного психолога з класним керівником йшла мова на засіданні міського методичного об’єднання класних керівників 8-х класів навчальних закладів міста, яке відбулося 16 грудня 2014 року. «Я в оточуючому світі» - так називався урок з психології для учнів 8-го класу НВК (днз-знз) «Гелікон», який провела методист Білецька Р. Учасники мали змогу на практиці визначити, якими можливостями урок з психології відрізняється від годин спілкування, виховної години тощо. Ця нова форма розвивальної роботи у співпраці практичного психолога та  класного керівника тільки починає входження у шкільне життя. Сподіваємось, що урок з психології посяде чинне місце у навчально-виховному процесі навчальних закладів міста.

Білецька Р.О., методист ММК

             

Просмотров: 503 | Добавил: Юлия | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

влажность:

давление:

ветер:




























Архів записів
Календар
«  Грудень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пошук


Відділ освіти Миргородської міської ради © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz