Згідно з Концепцією розвитку інклюзивної освіти в Україні педагогічними працівниками навчальних закладів м.Миргород здійснюється активний пошук та впровадження ефективних шляхів соціальної взаємодії дітей, що потребують корекції психофізичного розвитку, із їхніми однолітками. Психолого-педагогічний семінар «Організація діяльності педагога з дітьми-логопатами як важлива умова інклюзивної освіти», який відбувся 08 лютого 2017 року, відвідали методисти дошкільних навчальних закладів, голови методичних об’єднань учителів початкових класів, працівники психологічної служби. Під керівництвом завідувача ПМПК Скрипник Я.Ю. учасники семінару розглянули найтиповіші порушення мовленнєвого розвитку дитини, отримали якісні рекомендації щодо корекції їх легких форм. Змістовні рекомендації для батьків, учителів початкових класів, вихователів ДНЗ розміщені на сайті відділу освіти за адресою: Web: http:// mirgorod-gorono.at.ua.
Разом з тим, педагоги впевнені, що глибоку корекцію вад розвитку дитини повинні здійснювати відповідні фахівці: педагоги-логопеди, педагоги-дефектологи, корекційні педагоги тощо.
|