Субота, 17.11.2018, 02:55
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Главная » 2018 » Лютий » 15 » Семінар-практикум «Компетентність педагога в роботі з дітьми із низьким статусом в учнівському колективі»
14:29
Семінар-практикум «Компетентність педагога в роботі з дітьми із низьким статусом в учнівському колективі»

     15 лютого на базі СШ №5 зібралися представники освітніх закладів міста: заступники директорів з виховної роботи, класні керівники, практичні психологи та соціальні педагоги. Говорили про особливості роботи вчителя з дітьми із низьким статусом в учнівському колективі.

     На жаль, навіть колективи із найвищим рівнем розвитку не можуть запобігти міжособистісним конфліктам, у рамках яких формується ієрархія організованого класу. У класі завжди з’являються лідери та аутсайдери, перші намагаються зміцнити й утвердити свій статус, другі – полегшити свою участь. Це і є першим кроком до психологічних травм, що провокують агресивне поводження у спілкуванні учнів. Адже у ролі аутсайдерів найчастіше опиняються учні з неблагополучних сімей, сироти чи напівсироти, «новенькі».

      Вирішення питання низького статусу дитини в колективі можливе з допомогою професійно і якісно підготовлених педагогів з новим баченням сутності навчально-виховного процесу, який буде спрямований не на накопичення великого багажу знань, а на розвиток особистості учня, його адаптацію до умов навколишнього середовища. Класний керівник, та і будь-який педагог, повинен мати високий рівень психологічної культури, педагогічний та індивідуальний спектр компетентностей у вирішенні суперечливих проблем життя учнівського колективу. І першочерговим є встановлення концептуальних підходів до вивчення даного явища, розробка методики підготовки учителів до роботи із низькостатусними членами учнівського колективу.

         На семінарі було розглянуто ключові моменти цієї проблеми та шляхи її вирішення.

         З причинами і наслідками такого явища як низький статус дитини в колективі познайомила присутніх практичний психолог ЗОШ №1 імені Панаса Мирного Валентина Миколаївна Сидоренко.

      Про педагогічні задачі, що виникають у процесі виховання підлітків з низьким статусом і спілкування з такими учнями та їх оточенням, розповіла заступник директора з виховної роботи СШ №5 Олена Миколаївна Ярославська.

        Задача дорослих - забезпечення кожної дитини турботливим та шанобливим навколишнім середовищем. Існують різноманітні програми, які допомагають виховати в учнів толерантне ставлення один до одного. Одну з таких програм – «Не смійся з мене» - представила учасникам семінару Людмила Андріївна Кошельнікова, заступник директора з навчально-виховної роботи НВК «Гелікон».

           Досвідом роботи з дітьми із низьким статусом в колективі поділилися Юхименко Галина Дмитрівна, класний керівник 9-Б класу ЗОШ №9 імені Івана Андрійовича Зубковського, та Магденко Людмила Євгенівна, класний керівник 9 класу ЗОШ №3.

          На перший погляд здається, що питання низькостатусності не є питанням надважливим, адже ми знаємо величезну кількість прикладів відомих сьогодні людей, які у свій час у школі не були популярними. Але низький статус дитини – це інколи перший крок до знущання над нею і навіть булінгу. Тож наша мета - зробити усе можливе для того, щоб учні почували себе комфортно в класі та школі і користувалися повагою в колективі.

Шевченко І.В., методист методичного кабінету відділу освіти

Просмотров: 120 | Добавил: Ірина | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

влажность:

давление:

ветер:




























Архів записів
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Пошук


Відділ освіти Миргородської міської ради © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz