Перехід із дитячого садка у школу – важливий етап у житті дитини, пов’язаний не лише зі зміною середовища розвитку, а й відповідними процесами самоусвідомлення, зіткненням із новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей.
Видатний педагог В.О. Сухомлинський ще багато років тому говорив: «Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дитини. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те, що робила вчора. Нехай нове з’явиться в її житті поступово і не збентежує лавиною переживань».
Щоб цього досягти, потрібно у дошкільному закладі, в школі, в сім’ї допомогти дитині усвідомити, що дитячий садок і школа є ланками єдиної системи освіти і виховання. У школі дитину чекає продовження того, чим займалася і що опанувала раніше.
17 грудня 2019 року на базі Миргородської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №5 відбувся семінар-практикум учителів початкових класів та вихователів ЗДО на тему: «Реалізація принципу наступності у формуванні компетенцій: дошкільний навчальний заклад – початкова школа».
Знайомство учасників семінару відбулося завдяки цікавим вправам, які провели вчителі Моршна Л.М. та Кошельнікова Л.А., .
Голова міського методичного об’єднання вчителів початкових класів Левун Н.В. у своєму виступі розкрила проблему наступності між дошкільним навчальним закладом та початковою школою, а також ознайомила присутніх із концепцією НУШ.
Неабияке враження справили майстер-класи від вчителів МСШ І-ІІІ ст. №5.
Шленськова В.М. провела майстер-клас з LEGO «Шість цеглинок в освітньому просторі НУШ», де ознайомила учасників із різними методами та формами роботи з LEGO. «Веселі цифри», «Прямі, криві, ламані», «Чарівні слова», «Кольорові руханки» – все це відтворювали за допомогою цеглинок LEGO.
Особливе захоплення викликав майстер-клас від Мастюк С.О. «Досліди та експерименти». Вихователі відчули себе справжніми дослідниками під час виготовлення «штучного снігу» та «неньютонівської рідини». У житті повинно бути місце для дива. Це довели досліди «Дикобраз», «Чарівні яєчка», «Кульки на замовлення».
Майстер-клас «Здоров’язбереження молодших школярів в освітньому просторі НУШ» провела Заруцька А.І. Вона ознайомила присутніх із технологіями щодо збереження та зміцнення здоров’я школярів під час уроків та перерв. Вправа «Звуки-лікарі», «Насос», «Мудри» не залишили нікого байдужими.
Зустріч пройшла у творчій атмосфері й активізувала співпрацю вчителів шкіл та педагогів дошкільних закладів.
Погибко Н. І., методист методичного кабінету
відділу освіти Миргородської міської ради




|