18 грудня 2014 року для педагогів Миргородського навчально-виховного комплексу (днз-знз) «Гелікон» проведено тренінг: «Організація навчально-виховного процесу для дітей, які потребують корекції психофізичного розвитку в умовах інклюзивного навчання». Метою тренінгу було набуття теоретичних знань та практичних навичок учасників з організації інклюзивного навчального простору для дітей з особливими освітніми потребами.
В ході тренінгу педагоги поглибили знання з історії розвитку інклюзивної освіти в Україні, познайомилися з базовими принципами інклюзивного навчального закладу, основами професійного співробітництва при організації інклюзивної моделі навчання, алгоритмом дії учасників навчально-виховного процесу, дотичних до інклюзії, при прийомі дитини до навчального закладу.
Практична частина тренінгу передбачала набуття вмінь складати індивідуальну програму розвитку (ІПР) та індивідуальну програму навчання для дитини з особливими освітніми потребами. Педагоги ознайомилися із запропонованою характеристикою дитини, відповідно до якої розробили індивідуальну програму розвитку, визначили необхідні супровідні послуги, склади індивідуальну навчальну програму за основними предметами, визначили термін дії.
Заключною частиною тренінгу стало обговорення подальшої перспективи розвитку НВК (днз-знз) «Гелікон» як закладу з інклюзивною формою навчання.
Чех Л. І.,консультант ПМПК