Четвер, 16.07.2020, 15:40
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [0]
Конкурси на замыщення вакантних посад


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія


Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
Форма входу
Главная » 2013 » Листопад » 26 » Учитель року-2014
16:06
Учитель року-2014

Нові зірки педагогічного обрію

(за матеріалами конкурсу «Учитель року-2014»)

             Освіта – могутній чинник розвитку духовної культури українського народу, відтворення інтелектуальних і продуктивних сил суспільства, запорука громадянського миру і майбутніх успіхів у зміцненні й утвердженні авторитету України як суверенної, демократичної і правової держави. Ключовою особою у розв’язанні нагальних освітянських завдань був і залишається учитель. Ціннісними установками його мають бути пріоритетність формування особистості учня, його розвиток, готовність до інноваційної діяльності, здатність до швидкої адаптації в сучасному мінливому соціумі.. Тому учитель повинен постійно підвищувати свою кваліфікацію, професійну компетентність, педагогічну майстерність. З цією метою, відповідно до Указу Президента України, щорічно проводиться Всеукраїнський конкурс «Учитель року». Він ставить на меті визначити кращих педагогів, які мають змогу не тільки продемонструвати свою педагогічну майстерність, а й щедро поділитися досвідом своєї роботи з колегами.

            Цьогорічний конкурс у нашому місті проходив у номінаціях «Початкові класи» та «Світова література». Учасниками конкурсу були вчителі:

- Якименко Л.Г., учитель початкових класів ЗОШ І-Ш ст. №1 імені Панаса Мирного;

- Маслак Л.М., учитель початкових класів СШ І-Ш ст. №5;

- Іванова В.Б., учитель початкових класів ЗОШ І-Ш ст. №7;

- Помєщикова Н.О., учитель початкових класів ЗОШ І-Ш ст. №9 імені Івана Андрійовича Зубковського;

- Побережна О.Д., учитель початкових класів Миргородської гімназії ім. Т.Г.Шевченка;

- Пелих Р.М., учитель світової літератури ЗОШ І-Ш ст. №3.

Конкурс проходив у 2 етапи. Перший – проведення уроку з фаху та його самоаналіз. Конкурсанти провели конкурсні уроки у класах, у  яких викладають інші вчителі, та  продемонстрували  професійний світогляд, педагогічну майстерність,  методичну та психолого-педагогічну компетентність, творчість, новаторство. Під час самоаналізу уроку вчителі довели свою спроможність до педагогічної рефлексії.

        Слід зазначити, що уроки, проведені учителями, відзначалися оригінальністю, новаторством, вдалим застосуванням інноваційних технологій.

          Учитель Маслак Л.М. (СШ №5) побудувала урок, застосовуючи оригінальну  біоадекватну технологію навчання, яка сприяла активізації творчих здібностей учнів, підвищенню навчальної та пізнавальної мотивації, фокусуванню уваги. Унікальні форми та методи активізації всіх сфер емоційного та розумового сприйняття, поетапної рефлексії сприяли творчій самореалізації кожного учня та міцному засвоєнню знань.

           Побережна О.Д. (гімназія ім. Т.Г.Шевченка) вдало  організувала навчально-виховний процес на основі унікальної проблемно-діяльнісної  гри, що передбачала інтеграцію математичної та музичної освіти. Позитивний психологічний та емоційний комфорт протягом усього уроку сприяв активній навчально-пізнавальній діяльності, підвищенню мотивації та міцному  засвоєнню знань і вмінь учнів.

         Якименко Л.Г. (ЗОШ №1 імені Панаса Мирного), застосовуючи технологію розвитку креативного мислення, продумала цікаві ігрові інтерактивні  форми  та методи організації навчально-виховного процесу, які, на основі теоретичних знань, сприяли формуванню практичних навичок і вмінь учнів. Атмосфера творчої співпраці забезпечувала комфортне самопочуття кожного учня.

          На своєму уроці вчитель Іванова В.Б. (ЗОШ №7) основну увагу приділила формуванню предметної математичної комунікативної компетентності учнів. Усі завдання логічно пов’язувались та сприяли систематизації знань учнів, формуванню вміння застосовувати набуті знання. Варто відмітити, що вчителька добре володіє мовними засобами та формує в учнів свідому потребу дотримання орфографічного режиму.

          Помєщикова Н.О. (ЗОШ №9 імені І.А.Зубковського) для формування ключових компетенцій учнів надала перевагу здоров’язбережувальній технології. Протягом уроку вчителька планомірно чергувала вправи на розумову діяльність із оздоровчими таким чином, щоб уникнувши перевтоми, активізувати навчально-виховний процес.

          Пелих Р.М. (ЗОШ №3), використовуючи інтерактивні форми та методи навчання, стимулювала творчу активність школярів засобами художнього твору, ставила учнів  перед необхідністю мислити, самостійно шукати шляхи вирішення проблемних завдань на уроці.

Другий етап – тестування з фахової майстерності, самопрезентація, презентація досвіду та майстер-клас, який передбачав знання конкурсантами методики викладання предмета, демонстрацію творчого вирішення певної педагогічної, психологічної, методичної задачі, обмін досвідом навчання і виховання учнів.

Заслуговують на увагу презентація  педагогічного досвіду роботи з унікальної  біоадекватної технології Маслак Л.М. та актуальної здоров’язбережувальної технології Помєщикової Н.О., майстер - класи, які провели  Якименко Л.Г., Побережна О.Д., Іванова В.Б.

Всі конкурсанти продемонстрували ґрунтовні знання з педагогіки, психології та теорії навчання. Варто відзначити оригінальність самопрезентації вчителя Якименко Л.Г., та художньо-естетичне оформлення  презентацій Пелих Р.М.

Змістовні та естетично оформлені  методичні  матеріали власного педагогічного досвіду конкурсантів розкривають актуальність їх використання у навчально-виховному процесі.

Позитивним є те, що адміністрації ЗОШ №1 імені Панаса Мирного (Фененко В.В., Семенчук В.Ю.), ЗОШ №3 (Пляшник Л.С., Погорєлова В.А.), Миргородської гімназії ім. Т.Г.Шевченка (Аршинніков О.Г., Гутнік Л.М.), СШ №5 (Горобець С.М., Поливода З.А.), ЗОШ №7 (Василевич В.Л., Рибіна О.І.), ЗОШ №9 імені Івана Андрійовича Зубковського (Лушин Ю.В., Рябоконь Л.І.) сприяли залученню до участі у конкурсі педагогічних працівників окремих номінацій.

Переможцями І (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2014» стали Маслак Л.М., учитель  початкових класів СШ І-Ш ст. №5 та Пелих Р.М., учитель світової літератури ЗОШ І-Ш ст. №3. Саме вони будуть учасниками обласного етапу конкурсу.

                                                                                  

Міський конкурс завершився, позаду хвилювання і тривоги. А учительське життя продовжується, воно не стоїть на місці, змінюється разом з нами, і наша готовність до змін є найважливішою умовою успіху учителя. Тож залишається побажати успіху і перемоги тим, хто буде представляти педагогічну громаду міста на обласному етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2014».

 

Даценко Т.І., завідувач методичним кабінетом

відділу освіти Миргородської міської ради

 

 

Просмотров: 664 | Добавил: Юлия | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

влажность:

давление:

ветер:




























Архів записів
Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Пошук


Відділ освіти Миргородської міської ради © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz