Sunday, 28.04.2024, 23:03
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





статті

Головна » статті

Всього матеріалів в каталозі: 1197
Показано матеріалів: 891-900
Сторінки: « 1 2 ... 88 89 90 91 92 ... 119 120 »

ЦК Профспілки працівників освіти і науки України повідомляє, що у Верховній Раді України зареєстровано проект закону «Про Державний бюджет України на 2017 рік», реєстраційний № 5000 від 15.09.2016, розроблений та поданий на розгляд парламенту Кабінетом Міністрів України...

новини | Views: 456 | Added by: Ірина | Date: 26.09.2016 | Comments (0)

Інформуємо, що у 2016/2017 н.р. конкурс відбудеться 22 листопада 2016 року (I етап) та 28 квітня 2017 року (II етап).

Детальна інформація про конкурс розміщена на сайті www.kolosok.org.ua.


Методичні рекомендації
щодо відзначення
150-річчя

від дня народження Михайла Грушевського

 

Завдяки історичній пам’яті

людина стає особистістю,

народ — нацією,

країна — державою.

 

Михайло Грушевський

 

У вересні 2016 року на державному рівні відзначається  150-річчя від дня народження видатного українського державного та політичного діяча, Голови Центральної Ради Української Народної Республіки, першої у ХХ столітті незалежної Української держави, історика і організатора української науки Михайла Грушевського.

Указом Президента України затверджено план заходів з підготовки та відзначення 150-річчя видатного українського діяча.

Серед заходів з відзначення 150-річчявід дня народження видатного українця заплановано проведення Днів Михайла Грушевського в Україні, проведення урочистостей за участю представників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадськості, науковців, церемонії покладання квітів до пам’ятних знаків, установлених на честь видатного українця в  населених пунктах держави.

Також заплановано проведення в освітніх закладах різноманітних заходів, присвячених популяризації наукової, державотворчої та історико-культурної спадщини М. Грушевського.

 

Рекомендовані форми роботи:

  • бесіди, години спілкування, розмови в дружньому колі;
  • усні журнали;
  • хвилини історичної пам’яті;
  • тематичні лекції;
  • круглі столи;
  • наукові читання;
  • диспути;
  • інтелектуальні ігри;
  • клуби знавців історії;
  • історичні квести;
  • тематичні книжкові виставки;
  • перегляд тематичних документальних та художніх фільмів;

 

 

Рекомендована тематика заходів:

  •   «Роль Михайла Грушевського в історії українського державотворення»;
  •   «Віхи біографії М. Грушевського»;
  •   «Роль Михайла Грушевського в історії української науки»;
  •   «Михайло Грушевський – дослідник і творець історії»;
  •   «Михайло Грушевський – громадський та політичний діяч»; 
  •   «Михайло Грушевський та Полтавщина»;
  •  «Михайло Грушевський – будівничий нації»;
  •   «М.  Грушевський – великий син свого народу»
  •   «Національний герой України»;
  •   «Славний син України»;

 

При оформленні приміщення рекомендуємо використовувати:

  •  державну та національну символіку;
  •  портрети М. Грушевського;
  •  тексти  творів М. Грушевського;

 

Під час підготовки заходів варто враховувати вікові, індивідуальні та психологічні особливості учнів.

 

Цитати М. Грушевського:

  • Українці є творцями своєї долі.
  • Біда України в тому, що нею керують ті, кому вона не потрібна.
  • Завдяки історичній пам’яті людина стає особистістю, народ — нацією, країна — державою.
  • Ми не іконописці, а історики. Ставимо не іконостас, а галерею типових представників нашого громадського руху, в плоті і крові, в сильних і слабих формах їх діяльності. 
  • Доки народ живе, живе і його мова.
  • Всі вчаться своєї рідної мови, а наша біда така, що треба вчитися її більше, ніж кому іншому.
  • …що сказати про нас, коли глузуємо й відрікаємося чистісінького українського виразу тому тільки, що він для великоросійського вуха зазвучить дивно.
  • Подивіться, як слабо розповсюджуються українські газети й журнали, всякі українські видання, які незвичайно малі круги української людності захоплюють, який незвичайно малий процент вводять вони в національну українську течію.
  • …Весь той тяжкий і небезпечний шлях до повного тріумфу наших демократичних і соціальних завдань Українська Народна Республіка мусить пройти самостійно, як незалежна держава…
  • У такій страшній боротьбі треба бути свобідним і незв'язаним! Се перша умова і велика необхідність — вимога самостійності, котрої тому мусять до останнього боронити всі, кому дорогі інтереси України і її трудового народу.

 

 

Література

1.     Грушевський М.С. Твори. У 50 т.- Львів: Світ, 2002.- Т. 2.- 650 с.

2.     Грушевський М.С. Всесвітня історія в короткім огляді: У 6 ч.- К.: Українознавство, 1996.

3.     Грушевський М.С. Духовна Україна: Збірка творів. - К.:

4.     Либідь, 1994.- 560 с.

5.     Грушевський М.С. Із літературної спадщини. - Нью – Йорк; К., 2000.- 416 с.

6.     Грушевський М.С. Ілюстрована історія України. - К.: Наук. думка, 1992.- 543 с.

7.     Грушевський М.С. Історія України, приладжена до програми початкових і нижчих класів шкіл середніх. - К.: Видав. Дім. “КМ Академія”, 1994.- 256 с.

8.     Грушевський М.С. Історія України - Руси: В 2т., 12 кн. – К.: Наук. думка, 1992.- Т.2.- 633 с.

9.       Верстюк В.Ф. М.С. Грушевський: Коротка хроніка життя та діяльності / Верстюк В.Ф., Пиріг Р.Я. - К.: Либідь, 1996.- 144 с.

10.   Верстюк В.Ф. Діячі Української Центральної Ради: біогр. Довідник / Верстюк В.Ф., Осташко Т.- К.: Наук. думка, 1998.- 254 с.

11.   Пристайко В. Михайло Грушевський. Трагічне десятиліття: 1924-1934 / Пристайко В., Шаповал Ю. - К.:Україна,1996.- 335 с.

12.   Винар Л. Михайло Грушевський – історик і будівничий нації: Статті і матеріали.-К.; Нью – Йорк. Торонто, 1995.-304 с.

13.   Великий українець: Матеріали з життя та діяльності М.С.Грушевського.- К., 1992.-551с.

14.   Шевчук Г. Сестринівка “Мала Батьківщина”: Про увічнення пам’яті держ. діяча і вченого // Шлях перемоги. - 2005.-13 лип. - С.15

15.   Марочко В. Михайло Грушевський: невідомі листи першого Президента України: (Період 1917-1920 рр.) // Слово Просвіти.- 2004.- 21- 27 жов.- С.10

16.   Жуковський А. Політична і публіцистична діяльність М.С.Грушевського на еміграції 1919-1924рр. // Укр.іст.журн.- 2002.- №1.- С.96-125

17.   Владовська Т. Видавнича діяльність М. Грушевського // Дивослово.-2001.-№2.-С.22-23

18.   Енциклопедія життя і творчості Михайла Грушевського http://www.m-hrushevsky.name/

 

історії та правознавства | Views: 624 | Added by: ok_hora | Date: 14.09.2016 | Comments (0)

Версії для завантаження

Методична скарбничка | Views: 748 | Added by: furmanpost | Date: 08.09.2016

Гра "Геліантус"- 2016 для учнів 1-11-х класів відбудеться 15 грудня 2016 року. Реєстрація триває з 01 вересня 2016 року до 15 листопада 2016 року.


Гра "Геліантус"- 2016 для учнів 1-11-х класів відбудеться 15 грудня 2016 року. Реєстрація триває з 01 вересня 2016 року до 15 листопада 2016 року.


Гра "Геліантус"- 2016 для учнів 1-11-х класів відбудеться 15 грудня 2016 року. Реєстрація триває з 01 вересня 2016 року до 15 листопада 2016 року.

хімії | Views: 426 | Added by: shkola9 | Date: 08.09.2016 | Comments (0)

http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola.html

Пояснювальна записка

Мета і завдання навчального курсу

Оновлення змісту вивчення предмету “Інформатика” у загальноосвітніх навчальних закладах пов’язано зі змінами стратегічних напрямків освіти - орієнтація на діяльнісний підхід та формування в учнівства важливих життєвих компетенцій. Лише з поширенням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) навчання може мати форми особистісно-орієнтованого, гнучкого динамічного процесу. Розповсюдження нових цифрових медіа й навчальних середовищ обумовлюють зростаючу важливість ІКТ-компетецій, які сьогодні майже  всюди визнаються одними з ключових в системі освіти.

Головна мета навчального предмету “Інформатики” у відповідності з вимогами Державного стандарту початкової загальної освіти - ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями та формування у дітей ключових компетентностей для реалізації їх творчого потенціалу і соціалізації в суспільстві.

Зміст навчального предмету «Інформатика» в початковій школі являє собою узагальнений і скорочений виклад основ  інформаційно-комунікаційних технологій, адаптованим до можливостей і особливостей дітей молодшого шкільного віку.

інформатики | Views: 1690 | Added by: shkola9 | Date: 05.09.2016 | Comments (0)

Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz