Friday, 26.04.2024, 21:47
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » хімії

Аналіз роботи МО вчителів хімії м. Миргород за 2018-2019 н. р.

   Із них мають кваліфікаційні категорії:

  • спеціаліст вищої категорії – 6 (Білоцерківець Н.В., Дем’яненко Н.А., Кукелко Т.М., Носова А.А., Плотнікова І.В., Тищенко І.В. ) ;
  • спеціаліст І категорії – 1 (Дюдюк Л.І.) ;
  • спеціаліст ІІ категорії – 1 (Білик О.І.)

   Мають звання:

  • старший учитель – 5 (Білоцерківець Н.В., Дем’яненко Н.А., Кукелко Т.М., Носова А.А., Плотнікова І.В.) ;
  • учитель-методист – 1 (Тищенко І.В.) .

        Одним із основних засобів підвищення майстерності вчителя, його загальної культури є самоосвіта. Важливий напрям у самоосвіті вчителів — підвищення педагогічної кваліфікації, переосмислення змісту й методів своєї роботи з огляду на нові вимоги педагогічної й психологічної науки.

        У рамках роботи міського методичного об’єднання вчителів хімії відбулися такі заходи:

  • Перед початком навчального року опрацювали інструктивно-методичні листи та рекомендації МОН України щодо початку нового 2018-2019 н.р., вимоги щодо ведення класного журналу та планування, обговорили оновлену програму для 10 класу  (серпень 2018, Миргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9 ім. І. А. Зубковського).
  • Ознайомилися з учнівськими роботами МАН (жовтень 2018р., Плотнікова І. В., вчитель хімії ЗОШ № 9 імені І. А. Зубковського).
  • Мотиваційним компонентом як важливою передумовою засвоєння і використання хімічних знань (Носова А. А., вчитель хімії ЗОШ № 1 імені Панаса Мирного).
  • Ознайомилися з положенням про Всеукраїнські учнівські олімпіади (Погибко Н.І., методист МК).
  • Дидактичні ігри на уроках хімії (січень 2019 р., Білик О. І., вчитель хімії гімназії імені Т. Г. Шевченка).
  • Формування екологічної компетентності на уроках хімії (Дем’яненко Н. А., учитель хімії СШ № 5).
  • Формування соціальної компетентності учнів на уроках хімії (Тищенко В. П., учитель хімії ЗОШ № 3).
  • Провели майстер-клас «Google-форми, як зручний інструмент для планування, анкетування та опитування» (Василенко А. М., методист МК).
  • Підвели підсумки обласних олімпіад з хімії. (Носова А.А., керівник МО).
  •  Виробили завдання на 2019-2020 н. р. (Вчителі ЗЗСО).
  • Обговорили і підготували до ЗНО (Вчителі ЗЗСО).
  •  Учителі взяли участь у конкурсному відборі підручників для 11 класу закладів загальної середньої освіти («Хімія (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Савчин М. М. (2019)).

    Із метою пошуку дітей, які цікавляться вивченням хімії, відбору кращих учнів для участі у міських та обласних заходах, забезпечення умов для підтримки обдарованої учнівської молоді, у 2018-2019 н.р. проведено ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з хімії та І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.

  ІІІ місце в ІІІ етапі (обласному) Всеукраїнських учнівських олімпіад з хімії посів учень 10 класу Миргородської спеціалізованої школи №5 Стецун Дмитро Олександрович.

    Узяли участь у Всеукраїнській природничій грі «Геліантус» та в Міжнародному природничо-інтерактивному конкурсі «Колосок».

    Результативність навчально-виховного процесу в ЗЗСО Миргорода свідчить про значний творчий потенціал учителів хімії.

Категорія: хімії | Додав: shkola9 (24.06.2019)
Переглядів: 320 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz