Проблема «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості в умовах Нової української школи»
Серпень 2019 року
1. Аналіз роботи м/о вчителів хімії м. Миргород за 2018 – 2019 н. р. (Носова А. А., голова м/о).
2. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України щодо організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у 2019 – 2020 н. р. (Погибко Н. І.,
методист МК).
3. Затвердження плану роботи на наступний 2019 – 2020 н. р. (Носова А. А., голова м/о).
4. Опрацювання інструкцій щодо заповнення сторінок класного журналу (вчителі хімії).
5. Обговорення оновленої програми з хімії в 11 класі (вчителі хімії).
Жовтень 2019 року
1. Робота з обдарованими дітьми (Дем’яненко Н. А., учитель хімії СШ № 5).
2. Ознайомлення з Положенням про Всеукраїнські учнівські олімпіади (Погибко Н. І., методист МК).
3. Формування ключових компетентностей на урокаххімії (Дюдюк Л. І., учитель хімії НВК (ДНЗ-ЗНЗ) «Гелікон»).
4. Проблемне навчання на уроках хімії (Кукелко Т. М., учитель хімії СШ № 5).
Січень 2020 року
1. Аналіз результативності участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін, конкурсах (Погибко Н. І., методист МК).
2. Дидактичні ігри на уроках хімії (Білик О. І., учитель хімії гімназії ім. Т. Г. Шевченка).
3. Ігрові елементи на уроках хімії як метод підвищення результативності навчання (Білоцерківець Н. В., учитель хімії та географії ЗОШ № 7).
Квітень 2020 року
1. Аналіз виконання навчальних програм у 2018 – 2019 н. р. (Носова А. А., голова м/о).
2. Обговорення питань щодо організації допомоги випускникам при підготовці до ЗНО (вчителі хімії).
3. Про підсумки ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін (Погибко Н. І., методист МК).
4. Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо планування роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік (Погибко Н. І., методист МК). |