Середа, 15.07.2020, 21:21
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія


Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
Форма входу

Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » географії, економіки та фінансової грамотності

Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з географії в 9-х класах ЗЗСО в 2018-2019 н.р.

      Відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 07.12.2018 № 1369 «Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації», від 25.01.2019 № 59 «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту» та від 01.02.2019 № 116 «Про внесення зміни до додатка 2 наказу МОН від 25 січня 2019 року № 59» державна підсумкова атестація з географії може проводитися в 9 класі за рішенням педагогічної ради закладу освіти, ухваленим з урахуванням побажань учнів, та затвердженим наказом керівника закладу освіти. Державна підсумкова атестація з географії проводитися в письмовій формі.

     У процесі підготовки до державної підсумкової атестації педагогічні працівники використовують лист Міністерства освіти і науки України від 27.03.2019 № 1/9-196 «Щодо методичних рекомендацій про проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019 навчальному році», в якому розміщені орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2018/2019 навчальному році (загальні положення) та орієнтовні вимоги до змісту атестаційних робіт для учнів 9 класу.

    Звертаємо Вашу увагу на те, що:

  • завдання для проведення державної підсумкової атестації з географії укладають учителі географії та затверджує керівник закладу освіти;
  • тематичне наповнення атестаційної роботи здійснюється за навчальною програмою з географії для учнів 6-9 класів (наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»);
  • для проведення атестації вчитель на свій розсуд готує декілька варіантів завдань;
  • спосіб розподілу варіантів між учнями класу обирається вчителем;
  • загальна кількість завдань в атестаційній роботі – 21, а для класів із поглибленим вивченням географії – 23;
  • структура атестаційної роботи з географії включає такі завдання:

Типи завдань

Кількість завдань

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих

8 (із них 2 завдання формуються за темами 6 класу, 2 завдання – за темами 7 класу, 2 завдання – за темами 8 класу, 2 завдання – за темами 9 класу)

Тестові завдання на визначення відповідності

4 (із них 1 завдання формується за

 темами 6 класу, 1 завдання – за темами 7 класу, 1 завдання – за темами 8 класу, 1 завдання – за темами 9 класу)

Тестові завдання, що містять сім варіантів відповідей, три з яких є правильними

4 (із них 1 завдання формується за темами 6 класу, 1 завдання – за темами 7 класу, 1 завдання – за темами 8 класу, 1 завдання – за темами 9 класу)

Завдання, що передбачають розгорнуту відповідь на поставлені запитання

2 (одне завдання повинно стосуватися курсу «Україна у світі: природа, населення» [8 клас], а інше – курсу «Україна і світове господарство» [9 клас])

Географічні задачі

2 (для складання завдань використовувати  теми від 6 по 9 клас)

Завдання на контурній карті

1 (це завдання повинно стосуватися одного із курсу географії [6-9 клас])

    Для класів із поглибленим вивченням географії пропонується додати до атестаційної роботи ще два завдання: одне – практичного спрямування, а друге – теоретичного, творчого характеру;

  • на виконання атестаційної роботи відводиться 90 хвилин (для класів із поглибленим вивченням – 120 хвилин);
  • виконання атестаційних робіт учнями не передбачає використання атласів та інших джерел картографічної та візуальної інформації;
  • оформлення відповідей на завдання атестаційної роботи здійснюється учнем (ученицею) на аркушах зі штампом закладу загальної середньої освіти (може бути використаний спеціальний бланк відповідей, що розроблений вчителем) та на контурній карті;
  • зразок підпису учнем (ученицею) атестаційної роботи:

Робота

на державну підсумкову атестацію

з географії за курс базової середньої освіти

учня (учениці) 9 класу

(прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)

  • виконання учнями завдання на контурній карті здійснюється тією ж ручкою, що й інші завдання;
  • учитель самостійно складає систему переведення балів в оцінку;

оцінка за ДПА виставляються в класному журналі в колонку з написом «ДПА» без зазначення дати після колонки з написом «Річна».

Категорія: географії, економіки та фінансової грамотності | Додав: shkola9 (08.04.2019)
Переглядів: 158 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

влажность:

давление:

ветер:




























Пошук


Відділ освіти Миргородської міської ради © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz