Friday, 26.04.2024, 23:23
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » інформатики

Методичні рекомендації щодо проведення II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики у 2019-2020 навчальному році

   Всеукраїнська учнівська олімпіада з інформатики (далі – олімпіада) проходить відповідно до:

- Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 р. № 1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 р. за № 1318/20056, зі змінами, внесеними згідно з наказами МОНмолодьспорту України № 29 від 16.01.2012 та № 360 від 26.03.2012;

- наказу Міністерства освіти і науки України від 06.08.2019 № 1077 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2019-2020 навчальному році»;

- наказу Департаменту освіти і науки Полтавської облдержадміністрації від 28.08.2019 № 287 «Про проведення І–ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2019-2020 навчальному році».

    Метою проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики є: стимулювання творчого самовдосконалення учнів, зацікавлення їх у якісному і поглибленому вивченні інформатики; виявлення та розвиток обдарованих учнів; сприяння розвитку алгоритмічного мислення у школярів; підвищення інтересу до програмування; формування команди для участі в Міжнародній олімпіаді з інформатики.

    У ІІ етапі беруть участь переможці І етапу з 8-11 класів. До участі в ІІ етапі олімпіади можуть бути допущені і учні молодших класів (наприклад 5-7), в такому випадку вони оцінюються по паралелі 8-х класів. Всі учасники виконують одні і ті ж завдання.

ІІ етап проводиться в один тур.

     Тур доцільно проводити на комп’ютерах з операційними системами Windows/Linux. На комп’ютері має бути встановлений файловий менеджер (наприклад, The FAR manager, Total Commander, тощо) або заздалегідь повідомити про його відсутність учасникам.

     Рекомендуємо запропонувати учасникам олімпіади на вибір одну з мов програмування (Pascal, С або C++, Java, Pуthon. Середовища розробки програм Free Pascal 2.2.0 (чи новішої версії), CodeBlocks 13.12 (чи новішої версії), Eclipse (https://eclipse.org/downloads), WingIde101 5.1.12 (чи новішої версії) (http://www.wingware.com/downloads/wingide-101). Для перевірки робіт учасників будуть використані такі версії компіляторів: FPC 2.4, GCC 4.7.2, Java 1.7 (http://www.oracle.com/technetwork/iava/iavase/downloads/jdk7-downloads-1880260.html), Python 3.4.3 (https://www.python.org/downloads/).

    Зауважуємо, що журі не дає гарантії, що всі завдання олімпіади можуть бути розв’язаними з допомогою Java і Python на максимальний бал. У випадку коли учень надіслав одне завдання на кількох мовах, буде зарахована найбільш вдала посилка.

    Програми, що створюються учасниками, повинні бути консольними доданками, відповідати стандарту мов програмування на яких вони написані, повинні використовувати тільки стандартні бібліотеки, не реалізовувати графічний інтерфейс, та не використовувати системні ресурси, що не передбачені завданням.

     На час проведення турів олімпіади забезпечити неможливість взаємодії учасників олімпіади з використанням мережних технологій, в тому числі і бездротових.

     Користуватися власною літературою, друкованими або рукописними матеріалами, засобами комунікації (мобільні телефони і таке інше) заборонено.

    Учасники олімпіади повинні мати змогу ставити запитання щодо умов задач. Бажано надавати цю можливість лише на протязі першої години. Якщо за цей час учасники знайдуть помилку або двозначність в умові, тоді до умови можна буде внести правку та вчасно оголосити про неї усім учасникам.

    Запитання, що їх ставить учасник, повинні передбачати відповідь «Так» або «Ні». У випадках, коли запитання сформульоване так, що на нього не можна відповісти «Так» або «Ні»; відповідь на запитання учасника міститься у явному вигляді в умові задачі; запитання стосується розв’язку задачі; відповідь на запитання вимагає обчислень, що можуть бути проведені учасником самостійно, виходячи з умов задачі та загальних знань — член журі повинен відповідати: «Не коментую».

      Підведення підсумків проводиться за єдиними критеріями для всіх учнів усіх класів, а нагородження учасників – по паралелях класів.

Рекомендовано два варіанти проведення II етапу олімпіади з інформатики:

    І варіант. Використовувати спільний для всієї області сервер прийому і перевірки учнівських робіт.

   ІІ варіант. Проводити олімпіаду в районі(місті) за самостійно розробленою системою тестів. (До кожної задачі необхідно підготувати набір тестових даних, які б дозволяли розрізнити правильні та неправильні розв’язки, а серед правильних – більш та менш ефективні. Програму учасника необхідно запустити на кожному тесті окремо. Необхідно вимагати від учасників олімпіади суворого дотримання форматів введення та виведення даних).

Основні організаційні дати проведення II етапу олімпіади з інформатики за І варіантом

  1. Списки учасників ІІ етапу олімпіади з інформатики від району(міста), що обрав І варіант проведення олімпіади, надіслати офіційним листом методисту відділу природничо-математичних дисциплін ПОІППО С.П. Шості (e-mail: sshostia@gmail.com).

до 4 листопада 2019 р.

  1. Провести олімпіаду.

16 листопада 2019 р.

Рекомендовані Інтернет-джерела

http://www.uoi.in.ua

http://www.olvmp.vinnica.ua/

http://www.ioinformatics.org/

http://olvmp.sumdu.edu.ua

http://www.e-olimp.com.ua/

Категорія: інформатики | Додав: shkola9 (29.10.2019)
Переглядів: 454 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz