Friday, 03.05.2024, 22:01
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » фізики

Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному роц

Методичні рекомендації

щодо проведення державної підсумкової атестації

у загальноосвітніх навчальних закладах

у 2015/2016 навчальному році

з фізики

 

 

При підготовці до державної підсумкової атестації з предмету «Фізика» в основній та старшій школі потрібно керуватися наступними документами:

  1. Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.02.2016 № 94 «Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної освіти у 2015/2016 навчальному році»
  1. Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 14 лютого  2015 року за № 157/26602.

 

Зразок підпису подано у наказі МОН України №94 від 08.02.2016 року.

Слід звернути увагу, що атестація з предмету «Фізика» проводиться у письмовій формі. Завдання для проведення атестації укладають вчителі відповідного фаху, погоджує педагогічна рада та затверджує керівник навчального закладу.

Завдання для проведення атестації мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами, затвердженими МОН України.

При складанні вчителем завдань до державної підсумкової атестації слід враховувати рекомендації:

Атестація в основній школі

Атестаційна робота укладається вчителем із завдань різних типів і рівнів складності з усіх розділів базового курсу фізики співвідносно навчальному часу, передбаченому на вивчення певної теми. Завдання добираються вчителем так, щоб вони надали можливість визначити  рівень навчальних досягнень учнів щодо розуміння основних фізичних понять і законів, уміння аналізувати фізичні явища та процеси, сформованість навичок розв’язання задач. Для укладання атестаційних робіт учитель може використовувати збірники завдань для проведення державної підсумкової атестації з фізики, або інші збірники завдань з фізики, що мають відповідний гриф. Час, який відводиться на виконання атестаційної роботи, типи завдань та їх кількість в атестаційній роботі, кількість варіантів атестаційних робіт визначає вчитель.

Рекомендуємо для складання завдань ДПА враховувати рекомендації минулих років:

  • кількість варіантів завдань визначається вчителем самостійно, що повинно відповідати кількості учнів, що здають ДПА;
  • кількість завдань у кожному варіанті визначається вчителем самостійно, але не більше 20 завдань.

До складу атестаційної роботи можуть бути включені завдання  у тестовій формі на встановлення однієї правильної відповіді з 4-5 запропонованих; завдання на встановлення відповідності. Ці завдання спрямовані на визначення рівня засвоєння основних понять, уміння здійснювати нескладні розрахунки тобто на репродуктивне відображення навчального матеріалу.

До складу атестаційної роботи обов’язково включаються завдання на застосування знань, що передбачають розгорнуту відповідь. Такі завдання потребують повної, логічної, розгорнутої відповіді з визначенням сутності запропонованих у завданні фізичних явищ, формулюванням фізичних законів, аналізом явищ і процесів, наведенням ілюстрацій у вигляді графіків, таблиць або схем та обґрунтування.

Для класів з поглибленим вивченням фізики пропонується  включити в атестаційну роботу більше завдань високого рівня складності. Критерієм складності для завдань у тестові формі є кількість логічних кроків, які потрібно виконати для його розв’язання.

Під час проведення державної підсумкової атестації з фізики учням дозволяється користуватися калькуляторами. Оскільки під час атестації учні не можуть користуватися додатковою літературою потрібно всі дані, що необхідні для розв’язування завдання, наводити в тексті завдання.

Звертаємо увагу, що на виконання завдань ДПА з фізики відводиться 90 хвилин, для учнів, що вивчали фізику за програмою поглибленого рівня – 120 хвилин.

Методист                                                                                                     О. В.  Кучеренко

Категорія: фізики | Додав: Юлия (20.04.2016)
Переглядів: 381 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz