План роботи професійної спільноти практичних психологів та соціальних педагогів
Серпень 2021 року
Методичні рекомендації щодо діяльності психологічної служби у 2020 – 2021 н. р. (Василенко А. М., інспектор відділу освіти).
Затвердження плану роботи на 2021 – 2022 н. р. (Покиньборода С. Б., практичний психолог ЗОШ №3).
Методичні рекомендації до Професійного стандарту «Практичний психолог ЗО» (Василенко А. М., інспектор відділу освіти).
Різне.
Жовтень 2021 року
«Емоційний інтелект від А до Я: емпатія, самоусвідомлення, самоконтроль. Арт-практики в роботі з EQ» (Коробка О.В., практичний психолог ОЗО «Миргородський ліцей імені Івана Андрійовича Зубковського»).
«Техніки та технології у роботі соціального педагога з розвитку комунікативних компетенцій учасників освітнього процесу в умовах впровадження НУШ» (Тимохіна О.С., соціальний педагог ОЗО «Миргородський ліцей імені Івана Андрійовича Зубковського»).
Булінг – проблема дітей з особливими потребами в закладах загальної середньої освіти (Щербина Т.В., практичний психолог Кибинської гімназії).
Профілактика та подолання конфліктності та жорстокого поводження в учнівському середовищі (Іщенко Т.М., педагог соціальний Петрівцівської гімназії).
Формування навчальної мотивації. Зміцнення власного вміння вчитися (Баніт С.Г., практичний психолог гімназії ім.Т.Г. Шевченка).
Використання розвивальних вправ для учнів початкової школи з метою розвитку пізнавальних процесів (презентація досвіду) (Миколаєнко М.С., практичний психолог Дібрівської гімназії).
Емоційний комфорт дошкільника, як показник його психічного здоров’я (Бешта В.В., практичний психолог ДНЗ №12 «Світлячок»).
Березень 2022 року
Профілактика сексуального насильства серед здобувачів освіти 11-14 років шляхом запровадження курсу тренінгових занять «Особиста цінність та безпека» (з досвіду роботи) (Рудченко О.Ф., практичний психолог Миргородський НВК (ДНЗ- ЗНЗ) «Гелікон»).
Профілактика порушень у психічному та особистісному розвитку здобувачів освіти (Голишко Н.В., практичний психолог СШ №5).
Збереження та зміцнення психологічного здоров’я дітей дошкільного віку (Харіна В.А., практичний психолог ДНЗ №10 «Веселка»).
Проективні методики при роботі з дітьми (Вовк Я.О., практичний психолог Гаркушинської гімназії).
Травень 2022 року
Підведення підсумків роботи за навчальний рік.
Визначення пріоритетних напрямків роботи служби у ЗДО та ЗЗСО на наступний навчальний рік (Василенко А. М., інспектор відділу освіти; практичні психологи та соціальні педагоги Миргородської міської територіальної громади).