Friday, 03.05.2024, 02:50
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [3]
Конкурси на замыщення вакантних посад
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Главная » 2024 » February » 26 » «Круглий стіл»
08:26
«Круглий стіл»

«Круглий стіл» для вихователів, асистентів вихователів інклюзивних, спеціальних груп закладів дошкільної освіти 
«Інноваційні технології для покращення мовленнєвого розвитку 
дітей з особливими освітніми потребами»

Мовленнєві проблеми у дітей дошкільного віку сьогодні стали досить поширеним явищем. Затримка мовленнєвого розвитку спричиняє затримку розумового розвитку, ускладнює взаємини з людьми і нерідко накладає важкий відбиток на  характер (стають сором'язливими, замкнутими, можна спостерігати прояв агресії по відношенню до однолітків, а іноді і до дорослих). Мова допомагає дитині встановлювати контакт з іншими дітьми, вільно передавати свої думки й бажання, сприяє в майбутньому успішному навчанню в школі. 
Яким буде мовлення наших дітей значною мірою залежить від дорослих. І головним завданням вихователів, асистентів вихователів, вчителів-логопедів, батьків дитини з особливими освітніми потребами – створити всі необхідні умови для успішного мовленнєвого розвитку. Педагоги постійно в пошуку нових ідей,  ефективних технологій роботи з дошкільнятами, які потребують особливої уваги.
21 лютого 2024 року відбувся «круглий стіл» для асистентів вихователів, вихователів інклюзивних, спеціальних груп закладів дошкільної освіти Миргородської, Великосорочинської, Ромоданівської та Комишнянської громад «Інноваційні технології для покращення мовленнєвого розвитку дітей з особливими освітніми потребами», під час якого учасники презентували досвід роботи використання інструментів, методів та прийомів у подоланні мовленнєвих труднощів у дітей з ООП. Були представлені такі інновації: казкотерапія, мнемотехніка, «Блоки Дьєнеша, «Картки Домана», інтелектуальні карти, пальчикова техніка, сенсорні бокси, скрайбінг, кінезеологічні вправи, релаксаційні вправи, «Картки Пассаторе, вправи на розвиток мовленнєвого дихання, нейробіка, римівки, онлайн-пазли.
Любов Гречка, консультант КУ ЦПРПП Миргородської МР, відмітила, 
чим багатше і правильніше мовлення дитини, тим легше їй висловлювати свої думки, розкриваються широкі можливості пізнати дійсність, налагодити майбутні взаємини з однолітками і дорослими. 

Лариса Шульга,
 керівник спільноти,
вихователь структурного підрозділу
– закладу дошкільної освіти
(дитячий садок) «Дзвіночок» ОЗО
«Трудолюбівська гімназія Миргородської
міської ради Полтавської області»

  

 

Просмотров: 989 | Добавил: adminavto1208 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Архів записів
Календар
«  February 2024  »
SuMoTuWeThFrSa
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz