18 грудня 2014 року для педагогів Миргородського навчально-виховного комплексу (днз-знз) «Гелікон» проведено тренінг: «Організація навчально-виховного процесу для дітей, які потребують корекції психофізичного розвитку в умовах інклюзивного навчання». Метою тренінгу було набуття теоретичних знань та практичних навичок учасників з організації інклюзивного навчального простору для дітей з особливими освітніми потребами.
В ході тренінгу педагоги поглибили знання з історії розвитку інклюзивної освіти в Україні, познайомилися з базовими принципами інклюзивного навчального закладу, основами професійного співробітництва при організації інклюзивної моделі навчання, алгоритмом дії учасників навчально-виховного процесу, дотичних до інклюзії, при прийомі дитини до навчального закладу.
Практична частина тренінгу передбачала набуття вмінь складати індивідуальну програму розвитку (ІПР) та індивідуальну програму навчання для дитини з особливими освітніми пот
... Read more »
В умовах розбудови національної системи освіти України на сучасному етапі її розвитку важливого значення набуває підготовка керівника навчального закладу та його заступників як професіоналів, спроможних створити творче освітнє середовище у закладі та навколо нього.
Методичний кабінет відділу освіти приділяє велику увагу формуванню ділових якостей керівників закладів, творчому зростанню директорів шкіл та їх заступників, націлюючи їх на перетворення навчального закладу в творчу лабораторію. Уже багато років при методичному кабінеті працює постійнодіючий семінар – практикум для керівників НЗ та їх заступників з навчальної та виховної роботи, завданням якого є задоволення потреб кожного члена адміністрації в оволодінні інноваційни
... Read more »
Сучасна школа переживає нині досить складний період, коли здійснюється рішучий поворот педагогічного процесу до особистості школяра. Нова школа має поважати гідність кожного учня, його індивідуальні запити й інтереси, створювати сприятливі умови для самопізнання, саморозвитку, самовизначення та самореалізації особистості школяра. Протягом навчально-виховної діяльності має відбуватися цілеспрямований розвиток певної системи психічних якостей особистості учня, що так необхідно для сучасного життя.
Підлітковий вік зазвичай характеризується «нестачею» чого-небудь. Підлітки можуть почувати себе недостатньо хорошими, розумними, привабливими. У той же час вони намагаються розібратися, хто вони, де збираються знайти своє місце в житті і яким чином будуть до цього йти. Це час роздумів над вел
... Read more »
«Турбота про здоров’я – це найважливіша праця вихователя. Від життєдайності, бадьорості дітей залежить їх духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра у свої сили» (В. Сухомлинський).
Слова видатного педагога стали епіграфом до семінару завідувачів та вихователів – методистів дошкільних навчальних закладів на тему «Організація роботи з основ здоров’я дошкільників. Етноздоров’я», що пройшов 17 грудня 2014 року на базі дошкільного навчального закладу №12 «Світлячок» (завідувач Юрченко С.Д., вихователь – методист Жижко Л.І.).
У виступі – презентації вихователь - методист закладу Жи
... Read more »
Із календарним планом проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2015 році можна ознайомитися за посиланням http://testportal.gov.ua/